+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Jumaat, 22 Julai 2011

Kenapa Perempuan Cantik Apabila Pakai Tudung.

9:04:00 PTG

Share it Please
Nak Kahwin dengan aku kena pakai tudung k.. hehe..
Kepada semua wanita..Aku mintak maaf r pasal semalam..semalam aku kutuk korang.. kauw2 aku bg.. tp hari ini.. aku nk puji korang semua.. hehe..tapi aku puji bersebab r.. huhu..utk korang yg belum baca pasal semalam..terjah r sini, sini, dan sini.. haha..

1.kenape pompuan cantik pakai tudung...sebab dier nak tutup aurat...
2.kenape pompuan cantik pakai tudung...sebab dier jage maruah
3.kenape pompuan cantik pakai tudung...sebab dier cantik
4.kenape pompuan cantik pakai tudung...sebab dier x nak tunjuk kecantikan dier
5.kenape pompuan cantik pakai tudung...sebab dier seorang yg pandai
6.kenape pompuan cantik pakai tudung...sebab dier anak solehah
7.kenape pompuan cantik pakai tudung...sebab dier dengar ckp mak bapak dier
8.kenape pompuan cantik pakai tudung...sebab dier hormati orang lain
9.kenape pompuan cantik pakai tudung...sebab takut apabile dier tak pakai tudung orang tgk dier
cantik..dan ade niat yg tak baik
10.kenape pompuan cantik pakai tudung...sebab tak nak diminati ramai lelaki sgt
11.kenape pompuan cantik pakai tudung...sebab tak nak menyusahkan orang lain
12.kenape pompuan tudung...sebab dapat mengurangkan nafsu lelaki
13.kenape pompuan cantik pakai tudung...sebab patuh pada suami
14.kenape pompuan cantik pakai tudung...sebab dia x nak rambut die ditarik,digantung dgn bara2
     api n dibakar dgn dasyatnye kat akhirat kelak..
15.kenape pompuan cantik pakai tudung...sebab.....byk lagi sebab yg positive yg x terkira byknya utk           diperkatakn..

Jadi kepada semua wanita, pakailah tudung, kerana korang sememangnya cantik apabila bertudung.. hehe..ikhlas ni aku puji.. mata aku lebih suka melihat korang bertudung daripada lihat  rambut korang yg warna-warni.. haha.. Apa-apa pun.. peace yo..

12 comments:

  1. kecantikan itu cuma pinjaman.
    jaga lah ia sebelom di ambil :D

    BalasPadam
  2. pakailah tudung sebelum anda dipakaikan tudung...

    BalasPadam
  3. terbaik ni bro :)
    aku sokokng 100 %
    aku pn suke girl pakai tudung ^^

    BalasPadam
  4. pakai tudung saji cantek tak ?

    BalasPadam
  5. entry neh best.. anda di tag ye
    http://www.miszlullaby.com/2011/04/giveaway-from-moscow-by-miszlullaby.html

    BalasPadam

Terima Kasih :D