+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Rabu, 17 Ogos 2011

Kajian aku tentang ZINA..???

5:19:00 PTG

Share it Please
tunggu kahwin dulu deh..

Kajian rambang aku, biasanya zina ini terjadi bila korang sanggup dengar cerita dalam kain atau mendengar luahan hati seorang yang menceritakan pengalaman SEKSnya..

Sebagai contoh, korang mungkin bukan lesbian, tapi jika datang seorang lesbian dan menceritakkan pengalaman seksnya kepada korang, pengalaman berjumpa dengan titik inzal, kelazatan di belai dan bla bla bla.. dan pada waktu itu, korang berdua sahaja ada dalam bilik, akhirnya lahirlah seorang lagi new lesbian..

Begitu jugak jika korang orang lelaki mendengar cerita pengalaman seks dari bini orang yang tak pernah dapat nikmat inzal misalnya dan dan pada waktu korang berdua sahaja di tempat yang tertutup, akhirnya berzinalah engkau dengan bini orang –nauzubillah

Contoh lain adalah bila pakwe korang mengadu telur senak kerana zakar tegang tapi tak pancut, maka ringan ringanpun bermula dan akhirnya…, setan ketawa di lurah neraka!!. hahaha..

So moralnya jika korang nak bercakap dengan sapepun, jangan sesekali bercakap tentang SEKS di tempat tertutup, dalam telefonpun jangan!!!

Kerana ada hadith yang di riwayatkan dari Tarmizin dan Ahmad yang bermaksud:

“seburuk buruk orang di akhirat adalah orang yang menceritakan pengalaman bersertubuhnya kepada orang yang bukan hak”

Orang yang bercerita akan di laknat, apatah lagi orang yang mendengar..,!!!
(naduzubillah)

Hmmm, Masalah couple satu hal, ok, kita pergi pada masalah lain pulak, iaitu satu lagi masalah , masalah rogol…

Orang lelaki yang jauh dari Allah akan hilang kewarasan bila :

“air mani dah penuh testis hingga naik ke kepala dan meleleh kat telinga”,

Lalu bila ada peluang, akan mencari mana-mana lubang yang sempat dan mudah untuk pancutkan air mani haram:, korang perasan tak ramai kes rogol melibatkan budak-budak? Kerana budak budak senang di rogol la.. tak percaya..?? cuba r sendiri.. --jangan la..aku gurau je..--

Bila air naik di kepala, dan bila ada peluang, maka syaitan guna ‘senjata’ ini lalu berlakulah
Bapa rogol anak
Ustaz rogol pelajar
Bapak saudara liwat anak saudara
Abang rogol adik,
Guru rogol murid
Polis rogol banduan
Jaga rogol budak 5 tahun
Pensyarah paksa pelajar buat oral seks
Pengangur rogol anak kambing
Penggali kubur rogol mayat budak
Lain lain:-Rogol, bunuh, bakar..dan liwat..

bersambung....

23 comments:

  1. bila nafsu dah jadi raja..

    BalasPadam
  2. entri bersambung...
    huhuhu...
    byk idea je...

    btw, ptanda akhir zaman, zina berleluasa...

    BalasPadam
  3. subhanallah...!takut dengar semua nih..dunia makin kejam!!

    BalasPadam
  4. betul tu.. bicara tentang seks bukanlah open minded.. tapi open to zina... hurm.. jangan2... semua tu bisa menghancurkan...

    BalasPadam
  5. na'uzubillah..bila nafsu menguasai..tanpa iman yang kukuh..

    BalasPadam
  6. nice sharing.tapi,penganggur rogol anak kambing..?? gilo..!! tebiat nak mampus agaknya.Ya Allah..nau'zubillah..

    BalasPadam
  7. err..mcm penah dengar je pasal penganggur rogol kambing tu..ermm..

    BalasPadam
  8. nice entry! bila nafsu jadik raja, yang berkopiah ketayap berjubah pun akan tewas. :D

    selamat beramal!

    BalasPadam
  9. “air mani dah penuh testis hingga naik ke kepala dan meleleh kat telinga” <------------ dahsyat nye ayat nih ...tpi mcm ada sesuatu maksud tersembunyi ... :)

    BalasPadam
  10. @shorin kasih : tima kasih..

    @syira : akal fikiran mula dijajah

    @@fahmi : erm yup..semua sudah siap ..tunggu utk di post je..

    BalasPadam
  11. @aiman : hehe..thanks..

    @aiman k-pop : kejam..kejam..tapi kita yg membuatkan dunia ni kejam kn?

    @eyka : tima kasih..

    BalasPadam
  12. @ permata biru : haha..aku boleh berbicara pasal sex di blog ni..huhu..

    @budak kampung : erm..betul2..

    @dylla : haha..tak pernah dngar ke berita tu?

    BalasPadam
  13. @mr.thinker : akal pn hilang sekali la bro

    @kathy : yup .. ada keluar brita r..

    @pija : ala..aku sendiri jatuh iman..kalau ada popuan bogel di depan..

    @شافروني صف : erm.. itu tanda air mani nk kluar r tu.. melimpah babe,,..

    BalasPadam
  14. ye lah udah lah lelaki tak tahan nafsu pompuan zaman la nih lak seksi2 .. pastu lelaki2 tu lepaskan nafsu ke budak2 tk besalah tu .. kesian .. org lain punya ngkara org lain jadi mangsa .. so fikir2kan ..semua berkait rapat...

    BalasPadam
  15. nice entry, da akhir zaman, kenyataan tu mmg pahit T____T

    BalasPadam
  16. betul2. memang tepat betul kajian ni. nak baca yg seterusnya pulak.

    BalasPadam
  17. subbanallah... tkut nye kne laknat..

    BalasPadam
  18. Ya betul tu..kat mana-mana ada saja perkara yang macam ni..kadang-kadang tu perkara macam ni berlaku dimana-mana..mungkin kurang didikan agama,pengaruh kawan sebaya,menonton video lucah tapi ada juga yang bergelar ustaz pun buat perkara macam ni mungkin rapuhnya iman seseorang tu

    BalasPadam

Terima Kasih :D