EHH.. SUDAH 5 PRODUK BRACE BEAUTE PASARKAN.??

November 05, 2016


Pejam celik-pejam celik dah ada 5 produk yang di keluarkan oleh Brace Beaute. Sekejap sahaja masa berlalu kan? Rasa baru semalam duk meniaga di Mood Republic KL untuk perkenalkan Freely Face Serum dan kini sudah  masuk event Flea Mania Fair pulak.

Begitulah dunia ini, sebentar sahaja. Seperti kata iman Al-Ghazali, "kehidupan dunia ini hanya sebentar seperti rerumput yang tumbuh, kemudian menghijau dan mereput di mamah mentari dan hancur perterbangan di tiup oleh angin." Tiada apa-apa pun yg tinggal untuk kehidupan dunia ini.

Indah dunia perniagaan bila duit ada di tangan. Penat dalam berniaga bila ada produk baru yang nak di perkenalkan. Namun, perkara ini perlu diusahakan tapi yang memberi rezeki di atas semua ini adalah Allah SWT.

Alhamdulillah, dalam tahun 2016 dan dalam hanya beberapa bulan kini Brace Beaute sudah mempunyai 5 produk yang telah berada di pasaran sekarang ini. Sebelum ini, aku hanya fokuskan dengan Brace Pomade sahaja. Tetapi setelah terjebak dalam pencarian usahawan muda yang di anjurkan oleh Muslim Volunteer Malaysia (MVM), kini Brace Beaute sudah mempunyai set kecantikan dan kesihatan sendiri. iaitu Freely Face Serum, Diamond Firming Serum, Brace 8 Slimme White dan Brace Perfume.

Untuk memasarkan produk ini, kami bergerak secara online dan offline. Dalam pada masa yang sama, saya mewakili team Brace Beaute mengalu-alukan sesiapa sahaja yg berminat untuk menjadi agent dan stokist kepada produk keluaran Brace Beaute.


FREELY FACE SERUM



BRACE PERFUME



BRACE 8 SLIMME WHITE



DIAMOND FIRMING SERUM

Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.