BRACE MEN GAGAHKAN JENAMA BRACE BEAUTE

November 08, 2016

Alhamdulillah, sekali lagi saya ingin perkenalkan brand terbaru oleh Brace Beaute iaitu Brace Men khas untuk lelaki yang ingin tampil kacak bergaya dengan T-Shirt Slim Fit yang pastinya akan menampakkan diri "sado".

Ditampilkan dengan tulisan BRACE MEN yang berwarna emas pasti akan menimbulkan rasa confident yang tinggi pada diri si pemakai baju Brace Men ini. Kerana sesuai dengan gaya pakaian lelaki yang ingin tampil bergaya dalam santai.

Baju yang berkain cotton 100% dengan ketebalan hampir 100gsm menjadi taruhan dalam Brace Men ini. Sesuai untuk di pakai dalam aktiviti lasak seperti Jungle Tracking, Gym dan Zumba. Kain yang agak tebal dan tahan lama ini memberi keselesaan dalam setiap pergerakan. Tidak panas, tidak melekit, menyerap peluh dan tidak meninggalkan bau badan pada baju.

Inilah pilihan yang perlu di dapatkan oleh setiap lelaki yang inginkan sesuatu yang berbeza, tahan lasak dan dengan harga yang sangat bebaloi. Pilihan 3 warna utama yang di hasilkan untuk first production ini ialah Kelabu, Biru dan Hijau boleh di dapatkan dengan harga RM40.00 sahaja.

Saiz yang di keluarkan cuma S, M, L dan XL sahaja buat ketika ini. Jom, dapatkan baju terbaru keluaran Brace Men untuk anda. Khas untuk lelaki yang aktif dan ingin tampil bergaya dan simple dalam setiap tugasan santai.

Contoh Design Baju Brace Men















Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.