RAHSIA KECANTIKAN WANITA DENGAN ANJELIETA

September 29, 2016



ANJELIETA dirumus khas menggunakan ramuan tradisional & bahan berkualiti tinggi bagi meningkatkan kecantikan & kesihatan wanita.


Bahan-bahan: Collagen Peptide Optima, Astaxanthin, Ekstrak Delima, L-Glauhatione, Vitamin C, Ekstrak Blueberry, Acai Berry, Maqui Berry & Manjakani Hijau, 

Antara Kelebihan Bahan-Bahan Utama Anjelieta

1- Manjakani Hijau (Fructus Terminalia Chebula)

- Herba manjakani dikenali sebagai 'ibu segala herba'. Ia kaya dengan tannin, asid tanik, anti oksida, vitamin A & C, kalsium, besi, serat, protein dan karbohidrat. Manjakani bermanfaat untuk menjaga kesihatan alat intim wanita. Manjakani digunakan untuk merawat masalah keputihan dan mampu menjadikan alat intim wanita yang longgar disebabkan faktor usia dan proses kelahiran anak kembali anjal dan ketat. Herba manjakani juga mampu menghilangkan bau kurang enak pada alat intim wanita.

2- L-Glutathione 

- L-Gluthathione bertindak sebagai satu antioksida dan agen detoksifikasi yang mampu melindungi sel sel tubuh daripada radikal bebas dan tekanan oksidatif yang merbahaya serta mampu meningkatkan sistem imunisasi badan.

3- Collagen Peptide Optima

- Kolagen merupakan kunci kepada keremajaan serta kecantikan kulit wanita. Kadar kolagen di dalam kulit kita akan menurun secara mendadak setelah kita melangkau usia 20 tahun. Oleh itu, penambahan semula kolagen merupakan salah satu cara untuk mengekalkan keremajaan kulit. Collagen Peptide Optima mempunyai berat molekul purata 0.5kDa dan ia sangat mudah diserap oleh badan kerana saiz molekulnya yang kecil. Pengambilan Collagen Peptide mampu meningkatkan tahap keanjalan kulit serta meningkatkan kelembutan kulit.

4- Acai Berries (Fructus Euterpe Oleracea)

- Acai beri mengandungi kadar gula yang rendah, akan tetapi ianya mengandungi zat besi, kalsium, serat dan vitamin A. Acai beri juga mengandungi sebatian antosianin, yang bukan sahaja memberi buah buahan dan sayur sayuran warna yang berbeza, akan tetapi bergabung dengan flavonoid untuk mempertahankan badan daripada radikal bebas yang berbahaya. Khasiat yang terkandung di dalam buah acai beri boleh membantu mencegah masalah kesihatan seperti arthritis, keradangan, obesiti, mati pucuk, penyakit saraf dan alahan.

5- Akar Serapat (Herba Parameria Barbata)

- Akar serapat sangat berkesan untuk memperbaiki tisu rahim, mengetatkan faraj dan meningkatkan sistem kemutan alat intim wanita. Ianya juga mempunyai khasiat dan kelebihan lain seperti membantu menegangkan otot payudara serta kulit muka, melegakan kekejangan otot rahim dan mengatasi kelesuan ketika haid.

6- Astaxanthin 

- Juga dikenali sebagai ' raja karotenoid'. Astaxanthin mempunya keberkesanan 10 hingga 100 kali ganda daripada karatenoid lain seperti beta-karotene dan lycopene. Astaxanthin mempunyai ciri ciri anti radang semulajadi. Antioksida yang berasaskan alga ini terbukti berkesan untuk merawat sakit tendon, sakit sendi, otot dan arthritis. Di samping itu, sifat antioksidannya juga menunjukkan kesan dalam mengurangkan kedutan kulit serta meningkatkan tahap kelembapan kulit.

7- Pomegranate (Fructus Punica Granatum)

- Diperkaya dengan Vitamin C dan antioksidan yang boleh membantu mencegah kerosakan sel. Ekstrak buah delima mampu memberi kesan positif dengan melanjutkan hayat fibroblast, sel sel yang bertanggungjawab untuk menghasilkan kolagen dan elastin (komponen yang memberikan kekuatan dan sokongan kepada kulit)

8- Bluebery (Fructus Vaccinium Cyanococcus)

- Beri biru mempunyai ciri ciri anti kanser dan anti bakteria. Beri biru juga adalah sumber anti oksida yang hebat. Anti oksida melawan radikal bebas yang memasuki tubuh dan merosakkan sistem ketahanan tubuh seseorang. Ia juga mampu membantu tubuh melawan penyakit dan risiko kesihatan berkaitan usia.

9- Maqui Berry (Fructus Aristotelia Chilensis)

- Maqui Berry mampu melambatkan proses penuaan, meningkatkan kesihatan kulit, menggalakkan proses detoksifikasi serta merangsang sistem imunisasi badan.                       


Antara Kelebihan Menggunakan ANJELIETA


√ Mencantik, mencerah serta melambatkan proses penuaan kulit (Anti-Aging)

√ Mengetatkan & menguatkan otot faraj & rahim yang longgar disebabkan faktor penuaan atau selepas bersalin

√ Membantu mengawal tekanan darah serta merawat sakit sendi dengan bantuan Astaxanthin (Anti-Oksida)

√ Mengembalikan kesihatan sistem peranakan wanita serta mengatasi masalah sakit puan seperti masalah keputihan, senggugut & haid yang tidak teratur

√ Mengurangkan risiko kanser berfungsi sebagai agen detoksifikasi yang menyingkirkan toksin dalam badan

√ Membantu mempercepatkan proses merawat luka pembedahan


Cara Pengambilan ANJELIETA


√ 1 sachet letak dibawah lidah dan kemam.

√ Perlu diambil sekali dalam sehari (sebelum sarapan )


Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.