CARA TERBAIK BUAT DUIT DENGAN BLOG SEPANJANG ZAMAN

September 27, 2016





Bagaimana cara buat duit dengan blog? 

Antara salah satu topik yang paling famous dan sentiasa mendapat hit carian yang tinggi di kalangan mereka yang berminat untuk buat duit dari rumah secara online.

Malah telah ramai yang menjadikan blog sebagai kerjaya sepenuh masa kerana ianya terbukti mampu menjana pendapatan yang sangat lumayan jika dilakukan dengan konsisten, bersungguh-sungguh dan dengan cara yang betul.

Sebenarnya ada banyak cara buat duit dengan blog. Tetapi hari ini saya akan kongsikan salah satu cara buat duit dengan blog paling berkesan sepanjang zaman.



Nak Tahu Cara Buat Duit Dengan Blog Paling Berkesan?

Cara tersebut adalah dengan cara tulis blog dan mempromosikan produk affiliate dengan kaedah advertorial atau menulis review. Teknik ini juga memang terbukti berkesan sejak dulu lagi dengan menulis blog.

Ianya telah berjaya memberikan saya pendapatan secara pasif sehingga hari ini dengan cara buat duit dengan blog .

Secara jujur saya katakan untuk menjana pendapatan dengan blog pasti akan memakan masa dan banyak faktor lain yang boleh mempengaruhi masa untuk anda mendapatkan hasil menerusi blog, ianya bergantung kepada setiap individu itu sendiri.

Tetapi jika ianya dilakukan secara bersunguh-sungguh usaha anda bakal menyebabkan anda menjana pendapatan pasif menerusi blog.


Ini sedikit tips perkongsian, cara saya buat duit dengan blog:-

  1. Pilih satu program affiliate 
  2. Mula buat kajian tentang kata kunci produk affiliate yang bakal dipromosikan 
  3. Tulis artikel mengenai produk affiliate yang dipromosikan 
  4. Promosikan blog 

Itu adalah secara ringkas bagaimana cara saya menjana pendapatan dengan menulis blog. Sekiranya anda benar-benar ingin belajar, saya syorkan untuk anda bermula dengan Sistem Affiliate Brace Beaute yang cukup simple dan hasil yang lumayan.


Semoga bermnfaat dan semoga anda juga berjaya untuk menjana pendapatan dengan blog

Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.