BRACE MEN GAGAHKAN JENAMA BRACE BEAUTE

Ogos 30, 2016


 

Alhamdulillah sekali lagi Brace Beaute melangkah ke hadapan dengan penghasilan Brace Men 
T-Shirt yang memang dicipta khas untuk mempopularkan lagi Brace Pomade. Ini merupakan salah satu idea untuk mengetengahkan Brace Pomade dan juga baju Brace Men itu sendiri. 

Gambar di atas merupakan idea asal dalam penjenamaan Brace Men dan ada beberapa lagi sample yang dicipta oleh kawan abam dan ini merupakan final yang abam pilih untuk di pasarkan. Target market utama dalam Brace Men ini adalah kepada abam-abam sado yang banyak abiskan masa di gym tempat abam sama-sama angkat besi. Ooopss.. kantoi, 



Baju yang dihasilkan ini mempunyai 3 warna utama iaitu Grey, Hitam dan Oren. Yang dalam gambari ini merupakan tester dan teaser kepada projek Brace Men ini. Abam menggunakan jenis kain yang 100% cotton dengan ketebalan 190gsm dan mungkin akan ke arah 200gsm untuk memberikan kepuasan yang maksima kepada si pemakai baju ini. 

Cetakan di dada dan bahgian belakang menggunakan teknik silk screen sudah pasti akan memberikan hasil yang simple dan cukup memuaskan hati. Kekemasan merupakan ciri utama Brace Men dan nampak gagah ketika memakainya.

Ini merupakan contoh-contoh design akan next dalam perancangan untuk dikeluarkan oleh Brace Men.

Tester 1.0

Tester 1.1

Tester 1.2

Tester 1.3

Tester 1.4

Oh ya.. pre oder dibuka sekarang kepada sesiapa yang berminat dan abam  mampu beri jaminan kepada si pemakai baju keluaran Brace Men yang anda semua pasti sukakannya..

Whatsapp : 0111 684 0717 untuk fast respond

Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.