KEPERGIAN SESEORANG BUKAN UNTUK DISESALI

April 06, 2016

Al-Fatihah buat sahabat yang telah kepergian kakak yang tersayang. Selepas ketiadaan kedua ibu bapa, kini kakak yang banyak berjasa padanya sudah pergi buat selama-lamanya. Mungkin aku bukan sahabat yang baik untuk berada bersama di saat engkau dalam kesedihan. Mungkin jarak menjadi pemisah antara kita. Aku di KL engkau di Kelantan sana, sangat sukar untuk aku ziarah engkau di sana. Tapi ingatlah sahabat, aku tidak pernah putus untuk mendoakan kebaikan untuk engkau di sana.

Sekarang ini, masing-masing sibuk dengan urusan masing-masing. Sahabat yang dulunya akrab sentiasa bersama tidak mungkin kekal selama-lamanya. Kerana tanggungjawab untuk diri masing-masing menjadi keutamaan. Ingatlah setiap kali aku pulang ke kampung halaman engkau pasti ada untuk bersembang sampai larut malam.

Apa-apa pun, semoga engkau sahabat sentiasa kuat di sana untuk menempuh ujian hidup. Walaupun engkau tiada sesiapa di sisi sekarang ini. Ingatlah Allah ada bersama engkau dan aku masih di sini mendoakan engkau. Tunggu aku, sampai masa aku pulang ke kampung halaman.

Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.