Meka Miracle Meal

Januari 05, 2016

Triple-M merupakan makanan formulasi sunnah yg diformulakan oleh Prof. Dr. Wan Nasyaruddin B Wan Abdullah. Formulasi ini terhasil dari kajian yg dijalankan oleh Dr Wan sndiri bersama pasukan beliau. Geran kajian beliau yg bernilai jutaan ringgit ditaja oleh Kerajaan Malaysia telah menemukan dgan pelbagai jenis formulasi yg mampu mencegah pelbagai jenis penyakit yang berbahaya.

Untuk masa kini, 2 produk telah di pasarkan dalam market Malaysia. Yang paling laris sekarang ini ialah, Meka Miracle Meal @ Triple M. Untuk pengetahuan semua, Triple M atau nama lainnya Talbinah merupakan makanan kesihatan yg menggabungkan 3 Makanan Sunnah sebagai bahan UTAMA.
1. Barley
2. Madu
3. Yogurt"

Antara Khasiatnya:
✅ Merawat STRESS dan tekanan perasaan
✅ Mengurangkan sebahagian kesedihan
✅ Merawat masalah dalam perut
✅ Mengawal tekanan darah tinggi dan kadar gula dalam darah
✅ Membekalkan tenaga kepada badan
✅ Sarapan pagi yang berkhasiat
✅ Boleh dijadikan minum petang dan makan malam
✅ Sebagai makanan tambahan bayi

Amat bertepatan dgn Hadith Nabi S.A.W yang bermaksud:

Daripada Aishah R.A Bahawa beliau menyuruh agar disediakan TALBINAH bagi pesakit-pesakit dan orang yang menghadapi TEKANAN perasaan atau DUKACITA yang melampau..

Beliau juga berkata ; Aku mendengar Rasulullah S.A.W bersabda ; " Sesungguhnya TALBINAH itu dapat menTENTERAMkan hati hati pesakit dan mengHILANGKAN sebahagian dari tekanan perasaan".
Hadith Riwayat Imam Bukhari

Dengan adanya Triple M, maka dapatlah kita sama-sama merasai sendiri ramuan Talbinah 1400 tahun dahulu di masa sekarang. Harga sekotak ialah RM210+gst. Mengandungi 28 sachet sudah mencukupi untuk penyelenggaraan tubuh untuk sebulan. Produk ini baru 55 hari dalam market Malaysia. Dari mula dilancarkan sampailah sekarang, bermacam-macam testimoni yg keluar dari setiap pengguna Triple M. Untuk testimoni, akan menyusul dalam next post.

Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.