Doakan Yupp!!

Februari 28, 2014
Perjalanan Masih Jauh..

Sekarang ini mood untuk tulis entry dan update blog memang kelaut r. Penulisan di blog aku sekarang ini lebih kepada catatan peribadi. Entry langsung tidak ada manfaat untuk pembaca dan aku mintak maaf atas perkara ini. Sekarang ini, aku masih dalam proses untuk dapatkan balik mood untuk baca entry blog orang lain dan update entry yang bermanfaat. Doakan yup!!

Memang dari dulu aku sudah bagitahu dari awal aku mula-mula berblogging, penulisan di blog ini untuk tatapan diri aku dan anak cucu aku pada masa akan datang. Haha.. Supaya aku boleh berbangga kat cucu aku, "yang tok korang kurang pun tau buat blog".

Jadi ianya tidak menjadi masalah kepada aku, cuma aku agak terkilan dengan sikap aku yang malas nak update blog. Sehinggakan pembaca blog ini ramai yg mesej aku di facebook supaya update blog. Kenapa tak update blog? Lama senyap, entry baru tak ada ke? Pertanyaa- pertanyaan ini selalu ja masuk dalam privite message aku. Ermm.. Jawapan aku pulak, "sekarang tengah busy, final year". Alasan sibuk ja yang mampu aku bagi. Padahal aku tak lah sibuk sangat, sebab Allah dah permudahkan semua urusan aku untuk Final Year Project (FYP) dan Integrated Design Project (IDP). Sekali lagi aku mintak maaf..

InsyaAllah, kalau di beri kesempatan masa dan waktu, aku akan cuba untuk update blog dengan entry yang lebih bermanfaat untuk dibaca oleh semua. Doakan yupp!!

# Guillemard Bridge  ( Jambatan keretapi terpanjang di Malaysia )

2 ulasan:

  1. hebat bro ni.... saya klu x update blog xde org tanya pun..ahaksss

    BalasPadam
    Balasan
    1. x hebat pun.. dia slalu baca dan slalu msj d fb dlu.. bila dh lama snyap.. tu yg diaorg tnya tu..

      Padam

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.