Persoalan yang Perlu Diketahui Dalam Mencari Pemuda Bani Tamim

Ogos 14, 2013

Dalam beberapa minggu ini, banyak cerita yang aku dengar pasal Iman Mahdi, Pemuda Bani Tamim, Raja Langkasuka dan macam-macam cerita peliklah, kadang-kadang sampai tak masuk akal pun ada. Jadi hari ini, aku nak berkongsi sedikit persoalan tentang perkara yang terbuka di kepala kita semua.

Aku ingin berkongsi pencarian yg sama dengan pencarian korang semua, mungkin dgn izin Allah swt ini boleh membantu kita semua untuk menyusun the last puzzle tentang pemuda Bani Tamim. Melihat kpd hadith, keadaan dunia yg parah, dan tanda akhir zaman yg jelas, sudah tentu tidak lama lagi akan zahirnya muhammad ke-2. Oleh itu tentera Bani Tamim seharusnya sudah ada menyusun strategi yang tersembunyi dari logik akal manusia.

Persoalannya; 
  1. Pemuda Bani Tamim dari keturunan Abu Bakar r.a. dan Abu Bakar adalah dari keturunan Bani Tamim. Jadi siapakah keturunan Abu Bakar yg dikenali sehingga hari ini?
  2. Diantara keturunannya tersebut adakkah dia tinggal di timur dan berbahasa ajam. (hadith) ?
  3. Setelah itu adakah keturunan Abu Bakar tersebut sedang memimpin jemaah yg besar yg sudah semestinya bertaraf antarabangsa kerana pemuda Bani Tamim harus mengumpul umat islam dunia tanpa sempadan untuk bersedia dibawah satu khalifah.?
  4. Sudah tentu pemuda Bani Tamim tidak bergerak dalam haraki, atau gerakan atau parti politik, atau gerakan ketenteraan radikal saat ini. Tetapi bergerak dalam satu pergerakan yg diketahui tetapi tidak diduga bahawa itu adalah sebuah rekrut tentera pejuang walaupun pada zahirnya dilihat bukan. Jadi pergerakan apa yg dipimpin pemuda Bani Tamim?
  5. Sekiranya pemuda Bani Tamim menonjolkan pejuangannya saat ini sebelum fasa yg sepatutnya maka sudah tentu ketenteraannya telah dihapuskan oleh pihak yahudi.
  6. Fasa hari ini adalah fasa untuk selection untuk melihat dan menguji siapakah yg layak menjadi tentera mahdi, maka tanggungjawab itu dipikul oleh pemuda Bani Tamim.
Fikirkan;
  1. Adakah seorang manusia sama ada agamawan atau tidak yg hanya duduk di negerinya, bekerja dgn selesa, duduk bersama sanak saudara, berada di hadapan tv dan hanya melihat berita dan rancangan hiburan ini layak untuk merangkak digunung salji tanpa melalui proses rekrut?
  2. Adakah rekrut tersebut berbentuk rekrut tentera biasa yg mudah diketahui oleh pihak musuh yg bila2 masa sahaja mampu mennghancurkan.?
  3. Adakah rekrut tersebut seperti 1400 tahun dahulu?
Sebelum berlakunya Peperangan Badar, sahabat-sahabat dilatih oleh Nabi Muhammad dengan iman dan yakin soheh hanya pada Allah. Mereka berjihad di jalan Allah dan sanggup tinggalkan kampung halaman semata-mata untuk tegakkan agama Allah. Dengan pengorbanan inilah, Allah telah turunkan malaikat-malaikatnya untuk membantu Jemaah Badar pada masa itu.

Logik sekiranya kita semua mengutarakan soalan seperti di atas setelah kita mengagak-agak siapakah pemuda tersebut. Saya rasa perlu mengikuti beliau. Dipimpin oleh beliau.. Cubalah kita selidiki dan mengikuti perkembangannya setelah korang merasakan hint ini membantu. Segalanya tidak terlepas dari salah dan betul hanya Allah yg maha mengetahui dan maha benar. wallahu a'lam.

41 ulasan:

  1. habis tu, siapa dia sebenarnya?dah wujud ker belum lagi ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia adalah ulamak dunia.. skrang pemuda itu sudah ada.. tapi tdk dikenali ramai.. hanya org yg duduk dalam usaha atas agama sahaja yg kenali beliau.. keturunan terakhir Abu Bakar..

      Padam
    2. ...(hanya ALLLAH yg MAHA tahu, siapa dan di mana..) ....hati2 dgn ilham syaitaniah....!!!

      Padam
  2. Balasan
    1. erm.. yg sy bg itu adalah persoalan.. awak kena cari sndiri.. klu pun sy sudah bg..

      Padam
  3. pemuda bani tamim itu sudah ada, anak buahnya sedang direkrut dengan rasa takut Allah dan rindu Rasulullah, rasa kehambaan yang mana rasa kehambaan itulah setinggi-tinggi sifat taqwa kerana taqwa itu adalah syarat utama sebagai pengikut pemuda bani tamim, kemenangannya adalah khawariqul-adah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye ke ni...sapa yg rekrut tu..di mana lokasi nya...

      Padam
    2. Oleh Alquran dan As Sunnah.. semestinya dibumi allah tempat yg perlu dimakmurkan...

      Padam
  4. sediakah kita bila maas tu tiba?
    tepuk dada tanya iman dalam diri..
    moga kita sentiasa dalam keadaan sedia dan tak terleka

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaAllah ayie.. skrang ni, kita sudah tidk ada masa.. kematian boleh dtg tiba2.. sama2lah kita usaha utk slamat dr azab Allah

      Padam
  5. Ad Daulatul Islamiyah Melayu
    Khilafatun ’ala Minhaj An-Nubuwwah
    Khilafah Islam Akhir Zaman

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat
    Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami

    Menjadi Tentara Islam dan Mari Berjihad dalam Khilafah Islam
    demi Tegaknya Kedaulatan Dinul Islam.

    Tinggalkan Semua Kemusyrikan Mari Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam
    dan Kini Saatnya Meledakkan Api Jihad Akhir Zaman Mari Perangi Para Thogut Mulkan Jabriyan

    Kunjungi Undangan kami
    Kehadiran Anda kami tunggu di
    di http://khilafahislam.eu.gg

    BalasPadam
  6. Nampaknya pemuda Bani Tamim tu dari Brunei tak?..Sultan Brunei dah umumkan hokum hudud nak direalisasikan dalam masa 6 bulan lagi dari sekarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya tidak berani untuk memberi kasi tahu, saya sarankan cuba dtg ke brunei lawat pusat2 muzium kkebesaran di raja dan anda akan tahu siapa dia bani tamim tu

      Padam
  7. Ta ... Mim , dua huruf iaitu ta = t, mim = m ; T ialah Tanah, manakala M ialah Melayu, jika dicantumkan menjadi Tanah Melayu. Wah, terperanjat saya. Adakah benar pemuda itu dari Tanah Melayu? Kenapa selama ini allah merahsiakan pemuda itu dalam huruf Tamim? atau ta dan mim. Kalau benarlah, subhanallah, gementar say dibuatnya.... siapa?

    BalasPadam
  8. Waktunya Seperti hampir tiba

    BalasPadam
  9. Setelah banyak membaca, artikel ini lebih meyakinkan berbanding yg lain. Selain ulasan diatas, terdapat beberapa ciri-ciri lain merujuk kepada pemuda ini. Antaranya, 1) Usaha beliau lebih dibenci oleh masyarakat dari kalangan org islam sendiri. 2) Beliau dan pendukungnya akan berhijrah ke suatu wilayah dan menjadi Amir oleh masyarakat wilayah baru tapi bukan sebagai pemerintah yg rasmi. 3) Memutuskan untuk berjuang demi meneruskan usaha atas iman. 4) Selain pemimpin rasmi wilayah baru, beliau juga akan dibantu oleh Ulama besar pada ketika itu.

    BalasPadam
  10. Bani tamim mu tunggu aku datang

    BalasPadam
  11. ingin mendaftar? silahkan.
    http://timratuadil.blogspot.com/

    BalasPadam
  12. Tamim didalam Bahasa arab bermaksud “Kekuatan” . Pokok pangkal keluarga Bani tamim adalah seperti berikut: Tamim bin Mowr bin Ed bin Amr bin Elia bin mudar bin Nizar bin Adnan bin Ismail bin Ibrahim . Pendahulu Bani Tamim iaitu Tamim bin Mowr hidup pada abad pertama masehi dan beliau bertemu dan mengikut pengikut Nabi Isa a.s.
    Bani Tamim adalah salah satu kabilah yang terpenting dan terbesar di tanah Arab pada masa kini. Oleh itu keturunan Bani Tamim dapat di temui diseluruh Jazirah Arab dan juga sedikit di Afrika Utara.
    Sebahagian dari suku Tamim telah berhijrah ke UAE, Iran, Iraq, Kuwait, Oman dan Qater serta persekitaran jazirah Arab. Mereka dipanggil "Temim", "Tamim" atau "Tamimy".
    Tokoh2 dari keturunan Bani Tamim :
    1. Talhah sahabat Sahabat Nabi Muhammad s.a.w
    2. Khabbab ibn al-Aratt - Sahabat Nabi Muhammad s.a.w
    3. Ahnaf bin Qais sahabat Umar ibn al-Khattab
    4. Jarir seorang penyair Arab klasik.
    5. Al-Farazdaq - penyair Arab klasik
    6. Hurr bin Yazid Tamimi - sahabat Imam Hussain.
    7. Muhammad ibn Abd al-Wahhab (1703-1792 ) (gerakan membasmi syirik dan bidaah)
    8. Abd-Allah ibn Ibadh - pengasas mazhab Ibadi
    9. Talib al-Suhail (d. 1994 TM) - pemimpin puak Iraq
    10. Ibn 'Uthaymīn (d. 2001 TM) - ulama Islam Arab
    11. Al Thani - dinasti pemerintah Qatar
    12. Bahrain Al Khater - keluarga diraja timur tengah berdasarkan terutamanya di Qatar , Arab Saudi , dan Bahrain
    13. Al Said - dinasti pemerintah Kesultanan Oman
    14. Aal Al-Sheikh - dinasti yang memerintah Arab Saudi
    15 Mufti Shaikh Awadh Alhami pemimpin keluarga الهامي, tokoh sejarah di Jordan

    Menafsirkan Tamim sebagai huruf ta dan huruf mim adalah perlakuan orang2 yang sangat tidak bertanggungjawab bahkan memberikan maksud akronim iaitu TA sebagai tanah dan MIM sebagai melayu lebih menampakkan ta’sub dan ghuluw bahkan ia sama sekali tidak dapat diterima dalam etika penafsiran dan nahu bahasa arab. Tamim adalah perkataan yang bermaksud penguat atau kekuatan. Ia bukan gabungan huruf ta dan mim tapi ia di eja ta,mim ya mim.
    Wallahu a'lam

    http://www.iraqinews.com/baghdad-politics/bani-tamim-tribe-to-be-ready-to-defend-itself-if-security-forces-fail-to-protect-its-people-says-tamimi/#axzz2o09sAibw

    BalasPadam
  13. SAMPAIKAN KABAR GEMBIRA DARI PASUKAN BENDERA HITAM

    Telah dibuka Pendaftaran Pasukan Komando Bendera / Panji Hitam
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu
    Khilafatun ’ala Minhaj An-Nubuwwah. Khilafah Islam Akhir Zaman.

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat.
    Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami dalam naungan Negara Khilafah Islam.
    Menjadi Tentara Islam Yang Tangguh dan Menakutkan Bangsa Yahudi, Salibis dan Bangsa-bangsa Musyrikin dan Mari Berjihad dalam Khilafah Islam.
    Sudah Tiba Akhir Zaman, Kini Saatnya Berperang untuk Tegaknya dan Jaya Kedaulatan dan Kekuasaan Dinul Islam.

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Bunuh Rasa Pengecutmu, Bunuh Jiwa Budak dalam Pikiranmu, Takutlah hanya pada Allah SWT saja, Mari Gelorakan Jihad Perang yang ada di Dadamu, Songsonglah Kemuliaan Hidup dengan Berjihad di bawah Naungan Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu.

    Dimanakah orang-orang mukmin perindu syurga, perindu ampunan Allah SWT, Kami sedang menantikan kehadiran orang-orang mukmin yang Ikhlas bergabung menjadi pejuang islam di akhir zaman

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami Menjadi Tentara Islam The Man from The East of Imam Mahdi as A New World Religion Bangsa Islam Akhir Zaman.

    Kami mengundang Anda Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam Bukan Menjadi bagian dari Bangsa-bangsa berdasarkan Daerah, suku.

    Tinggalkan Semua Kemusyrikan Mari Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam.

    Tinggalkan Belenggu Jahiliyah, mari Berjalan Menuju Keridhoan Allah SWT dengan As Sunnah Rasulullah SAW dan para Sahabatnya.

    Kini Saatnya Meledakkan Api Jihad Akhir Zaman Mari Perangi Para Thogut Mulkan Jabriyan.

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: "Berperanglah kamu pada jalan Allah", lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit sekali.
    Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Tinggalkan dan hancurkan semua Ideologi orang-orang kufur Mari Hunus Pedang kalian.
    Hancurkan Semua Setan-Thagut, sehingga tidak ada lagi Tuhan-Tuhan Manusia yang disembah manusia Kecuali Menyembah Allah yang Esa yang Maha Gagah Perkasa.

    Bilakah anda berminat untuk menjadi pembela dan tentara Islam
    Mari Aplikasikan Hapalan Qur'an Yang Ada di Dadamu menjadi wujud Nyata sebagaimana Rasulullah telah mewujudkannya, Khilafah Islam Telah Berdiri maka konswekwensi Keimanan anda berada dalam Ujian yang Berat Anda Gabung atau anda tetap setia pada Negara kufur.

    Wahai Para Rijalus Sahaleh , para Ikhwan akhir Zaman kehadiran anda kami tunggu Mari kita Berangkat Bersama Meyongsong Janji Rasulullah SAW di Abad kegemilangan Khilafah Islam.

    Pintu Jihad di Wilayah Timur Akan Segera Terbuka, mari Daftarkan
    Diri Anda sebagai Tentara Allah Dimuka Bumi

    Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu
    email : seleksidim@yandex.com

    BalasPadam
  14. Makannya sedikit, tidur sedikit, byk zikir, bersuluk, tiada sifat sombong,riak,ujub, dll. Meratap diwaktu mlm mengenang dosa, menjalankan syariat sepenuhnya, takut pd allah hingga terpercik peluh didahi, jantung 24 jam berdetup kalimah allah,itulah tentera bani tamim, kalau tak da yg itu maka syok sendiri je la.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudah sekian lama PBT lahir...Allah yg merencana segala2 utk nya...siapa kita utk campur urusan Allah

      Padam
    2. Tauhid makrifatullah itu lah Ta Mim

      Padam
    3. Tauhid makrifatullah itu lah Ta Mim

      Padam
    4. Tauhid makrifatullah itu lah Ta Mim

      Padam
  15. Hehee.... mana ada direkrut... mereka dilantik masa dekat alam ruh lagi.... dan mereka ni x baik dan x jahat.. sedang sedang jee... jadi... kalau yahudi cari pun buang masa jee.... susah nak jumpa dan Allah dah berfirman "wahai yahudi..berputus asa lah kamu dalam menjejaki imam mahadi serta pengikutnya.... kerana aku sentiasa melindungi mereka... muda mereka muda remaja.. mcm 18...19... dan kena ingat.... group 3 line dlm malaysia ni bukanlah pengikutnya... pengikut nya dilantik Allah... bukan abg long... kekanda semua tuu.... mereka juga diberi kebolehan melihat hakikat dunia... yg sngat menyedihkan...dan diberi kefahaman yg tinggi untuk menegakkan kebenaran

    BalasPadam
  16. Pemuda bani tamim sebenarnya lelaki jepun beragama islam.Insya Allah,dia muncul di akhir zaman.

    BalasPadam
  17. beliau akan bertemu rakan seperjuangannya Haris al harash yang merupakan melayu nusantara(negeri di belakang sungai).Insya Allah...

    BalasPadam
  18. aku org brunei dan tahu siapa dia keturunan bami tamim di timur jauh ini :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku pula org kelantan dan tahu siapa keturunan brunei ni ;)

      Padam
  19. hati-hati dengan musuh islam.mereka sedang melihat kita...shhh.

    BalasPadam
  20. SUDAH BERSEDIAKAH KALIAN TERHADAP KEMATIAN?TANYA DIRI SENDIRI.. RIUH RENDAH PERDEBATAN MENIMBULKAN KELEMAHAN SENDIRI.. BAIK PANJI HITAM,BANI TAMIM,AHLUL BAIT,ALMAHDI BUKANLAH UNTUK DIRIUH RENDAHKAN KEMUNCULAN MEREKA,SEBALIKNYA RENDAH DIRI AKHLAKNYA... SIAPA KITA?

    BalasPadam
  21. Aku sentiasa ingin bersama imam mahdi walau aku tidak layak.. beruntunglah mereka yg bersama insan terpilih oleh allah itu.. allahuakbar..

    BalasPadam
  22. Bismillahir Rahmanir Rahiim
    Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
    Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
    Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
    Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
    Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi

    Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam
    Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mengeluarkan Pengumuman kepada
    Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia


    PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
    Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
    Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
    Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

    MULAI HARI INI
    YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
    BERLAKULAH PERANG AGAMA
    BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM DAN DINUL BATHIL
    BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DI SELURUH DUNIA
    MEMBUNUH DAN TERBUNUH FI SABILILLAH

    “Apabila sudah habis bulan-bulan haram itu, maka BUNUHLAH orang-orang musyrikin itu di mana saja kamu jumpai mereka, tangkaplah mereka, tawanlah mereka, dan intailah di tempat pengintaian. Jika mereka bertaubat dan mendirikan shalat dan menunaikan zakat, maka berilah kebebasan kepada mereka untuk berjalan. Sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.”
    (QS. Al-Taubah [9]: 5

    “Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah)..
    (Q.S: al-Baqarah: 191-193).

    “Sesungguhnya Aku bersama kamu, maka teguhkan (pendirian) orang-orang yang telah beriman”. Kelak akan Aku jatuhkan rasa ketakutan ke dalam hati orang-orang kafir,maka penggallah kepala mereka dan pancunglah tiap-tiap ujung jari mereka.
    Qs. Al-Anfaal :12

    Apabila kamu bertemu dengan orang-orang kafir di medan perang maka pancunglah batang leher mereka.
    Qs. Muhammad : 4

    Maka berperanglah kamu pada jalan Allah, tidaklah kamu dibebani melainkan dengan kewajiban kamu sendiri .
    Al-Baqarah : 190

    Telah diizinkan berperang bagi orang-orang yang diperangi, karena sesungguhnya mereka telah dianiaya.
    Dan sesungguhnya Allah, benar-benar Maha Kuasa menolong mereka itu,
    Al-Hajj (22) : 40

    BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
    BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

    BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
    JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

    INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
    GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

    JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
    BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

    HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
    DARI HULU HINGGA HILIR

    MEREKA YANG MEMATUHI DAN MELAKSANAKAN PENGUMUMAN INI
    ADALAH TENTARA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH
    SEDANGKAN YANG RAGU DAN MENOLAKNYA MAKA
    MEREKA SECARA OTOMATIS MENJADI MUSUH ISLAM YANG HARUS DIHANCURKAN.

    WAHAI PARA IKHWAN JANGAN PERNAH TAKUT PADA MEREKA,
    UBUN-UBUN MEREKA SEMUA BERADA DALAM KEKUASAN DAN KEHENDAK ALLAH SUBHANAHU WA TA'ALA.

    HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
    MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
    DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
    KHALIFAH IMAM MAHDI.

    Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
    Maha Penyayang.
    Al-Baqarah : 192-193

    SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
    KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
    Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

    BalasPadam
  23. Kne pi dakwah dlu brader,brape ramai lg org kafir india cina sikh nepal bangla dll di mlaysia ni sj yg blum dtg lg kpd mrk seruan ttg islam,selamatkn dlu jiwa2 mnusia dr cengkaman iblis,...dah brape ramai org kafir yg kita dah islamkan? o da brape rmai org kafir yg kita dah cuba nk islamkan? Nabi n sahabat buat nih dlu,.

    BalasPadam
  24. IMAM MAHDI MENYERU:
    BENTUKLAH PASUKAN FI SABILILLAH DISETIAP DESA
    SAMBUTLAH UNDANGAN GUBERNUR MILITER ISLAM

    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    Masukan Kode yang sesuai dengan Bakat Karunia Allah yang Antum miliki.

    301. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Pembunuh Thogut / Tokoh-tokoh Politik Musuh Islam

    302. Pasukan Bendera Hitam Batalion Serbu
    - ahli segala macam pertempuran
    - ahli Membunuh secara cepat
    - ahli Bela diri jarak dekat
    - Ahli Perang Geriliya Kota dan Pegunungan

    303. Pasukan Bendera Hitam Batalion Misi Pasukan Rahasia
    - Ahli Pelakukan pengintaian Jarak Dekat / Jauh
    - Ahli Pembuat BOM / Racun
    - Ahli Sandera
    - Ahli Sabotase

    304. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Elit Garda Tentara Khilafah Islam

    305. Pasukan Bendera Hitam Batalion Pasukan Rahasia Cyber Death
    - ahli linux kernel, bahasa C, Javascript
    - Ahli Gelombang Mikro / Spektrum
    - Ahli enkripsi cryptographi
    - Ahli Satelit / Nuklir
    - Ahli Pembuat infra merah / Radar
    - Ahli Membuat Virus Death
    - Ahli infiltrasi Sistem Pakar

    email : seleksidim@yandex.com atau
    email : angsahitam@inbox.com

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.