+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Rabu, 17 Julai 2013

Look What We Have

12:32:00 PTG

Share it Please

"We cannot bring back what we've lost, but we should always look at what we have. Think! What do you have right now?"

Orang kata  barang yang dah lepas jangan dikenang, kalau tidak makan diri. Cukuplah jangan menangis lagi, apa yang telah berlaku sudah tertulis di luh mahfuz. Takdir Allah swt untuk menguji kita yang masih ada ini. Bersyukurlah kita masih hidup untuk beribadat pada Allah. Allah masih bagi peluang untuk kita bertaubat atas dosa-dosa kita. Tapi aku, sentiasa berdoa agar dimatikan sebelum Dajjal keluar. Tak mampu untuk aku berdepan dengan fitnah Dajjal. 

4 comments:

  1. Masih beruntung kalau ada peluang bertaubat sebelum izrael cabut nyawa, bayangkan kalau dah terlentang nak beribadah pun perlu bantuan org lain baru sedar alangkah ruginya...

    Kakak pun berdoa biarlah izrael cabut sebelum Dajjal muncul. Tapi anak Dajjal dah banyak sekarang ni dik...

    BalasPadam
  2. kena move on

    dulu saya mcm tu la

    asyik terkenang2

    heh

    finally dah sedar dan bangun

    :)

    now i'm stronger than before

    :D

    BalasPadam
  3. betul kata syazana tu huhu
    kalo xde kawan nak luahkan kami blogger kan ada :) ngee

    BalasPadam

Terima Kasih :D