+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Isnin, 3 Jun 2013

Freind. Don't Worry About It!!

10:37:00 PTG

Share it Please


"Don't worry about it. Everyone has things they can and can't do. I'll do what you can't do, you do what I cannot do. Think carefully; if you're here then we can do it together.. 
Trust ur self my friend"


Janganlah berputus asa kerana ia bukan akhlak kaum muslimin. Hakikat hari ini adalah impian hari kelmarin, dan impian hari ini adalah kenyataan hari esok. Kesempatan masih luas dan unsur-unsur kebaikan masih kuat dan besar dalam jiwa kalian yang mukmin, meskipun tertutup oleh berbagai fenomena kerosakan. Yang lemah tidak selamanya lemah, dan yang kuat tidak selamanya menjadi kuat.  (Imam Hasan al-Banna)


kawan, carilah aku di rumah Allah.. Aku sentiasa ada untuk dengar masalah kawan-kawan aku. Sama-sama kita doa, mintak pada Allah. Yang bagi masalah adalah Allah dan yang selesaikannya juga ialah Allah. Cuma kita yang perlu ringankan tangan untuk menadah tangan berdoa, mintak pada Allah dengan menangis bersungguh-sungguh. Seperti bayi yang mahukan susu ibunya. Ingatlah, Allah maha mendengar dan maha pemurah. InsyaAllah, masalah akan selesai. 

3 comments:

  1. thankiu my fren...

    gud luck 4 u too bro..

    BalasPadam
  2. betul tu zul.. walau ape pun jgn berputus asa.. gagal sekali x bermakna gagl utk selamanya..

    p/s: yg akak jual tu bkn maajun.. rasa dia manis & lemak.. kalo nk cuba bolehla.. ;)

    BalasPadam

Terima Kasih :D