Study week Started..!!

Mei 23, 2013


Akhirnya, minggu yang ditunggu-tungu datang juga. Esok bermulalah minggu study untuk final exam. Untuk semester ini, aku habiskan exam lebih cepat daripada pelajar-pelajar tahun lain. Sebab untuk pelajar tahun 3 kami perlu daftarkan diri di tempat Latihan Industri pada 17 Jun ini. 

Untuk semester ini, aku akan hadapi 4 paper untuk 17 jam kredit. Hopefully this sem, aku dapat lakukan yang terbaik. InsyaAllah. Pointer yang lepas jangan di ungkit, pointer baru akan jadi cerita untuk sem depan.

Subject yang aku ambik untuk sem ini:
ENT318 : ARTIFICIAL ORGAN
ENT414 : STRENGTH OF MATERIAL
ENT223 : ELECTRICAL MACHINE AND DRIVE
ENT221 : BIOMEDICAL ACTS STANDARDS & SAFETY


Aku juga nak ucapkan selamat.. Selamat Menduduki Final Exam untuk semua kawan-kawan kelas Biomedic tahun 3, Mecha tahun 3 dan Mechi tahun 3. Do the Best and Gud Luck for U all..

1 ulasan:

  1. good luck! study2. bersusah2 dahulu nnty bru blh dpt result tinggi. :)

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.