+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Ahad, 23 Disember 2012

Dimana ko Adx?

12:51:00 PTG

Share it Please

Hari ni, genap 33 hari motor aku hilang. Kejadian disyaki berlaku pada pkul 4-5 pg pada 20/11/2012. Motor ni, aku parking dpan rumah sewa aku r, d Taman Semarak, Kuala Perlis. Dalam pagaq rumah pun masih hilang lagi. Alhamdulillah.. Mintak2 org yg curi tu, dpat hidayah utk keluar d jalan Allah, 3 hari, 40hari dan 4bulan. Haha.. Apa2 pun, hati mana tak sedih bila khilangan benda yg tersayang.. Lagi2 ADX aku ni, dah macam adix aku. Pergi mana2 pun bersama, balik kg bersama, mai perlis pun bersama. Hujan, panas, ribut petir, dan dlm keadaan salji pun kami bersama.. 

Jatuh bersama, makan tar jalan pun bersama, makan punggung lori bersama, wlaupun hancuq kpala adix aku. Haha... Bila tringat balik knangan aku dan Adx aku ni, rasa sedih pun ada, gembira pun ada. Cuma aku rasa, sedikit terkilan r, sbb sblum kejadian..Adx tringin sngat nak p jalan2 area perlis ni. Aku plak sibuk dan slalu tak bersama dgn nya.. tp aku ada skali bawak dia p jalan2 tepi pantai kuala perlis. Mungkin sbb dia mrajuk dgan aku kot, Adx lari tinggalkan aku.. huwwaaa.

10 comments:

  1. ADX oh ADX..mana kau menghilang..
    pergi mu tiada pengganti lg..hehhe
    x pe lps ni beli la plk kawasaki erk..

    BalasPadam
  2. alolo sian dia...hurm perlis ada salji ek hahaha

    BalasPadam
  3. hahaha . insyaAllah ada lettew hikmahnya

    BalasPadam
  4. dia xmau rempit lg dh tu,dh insaf.kot dia tunggu kat masjid terapung kuala perlis tu kottt.mlm2 kan ade ceramah.cube p tengok ehe

    BalasPadam
  5. assalamualaikum zul...kesian nyer mungkin ada hikmahnya...:)

    BalasPadam
  6. byk kan bersabar

    yg pntg buat repot polis.

    dan follow up dgn pihak polis.

    BalasPadam
  7. sabar lah yee... mungkin tuhan nak bgi yang lebih pas nie..

    *teringin sgt nk bawak moto nie =)

    BalasPadam
  8. hish, sape la yg jht sngt ni..akk doa ADX dpt cr jln pulang :)

    BalasPadam
  9. dgr2 byk motor hilang kt semarak....betul ke?

    BalasPadam
  10. laaa hilang ke zul? bykkan bersbar eh.. lama akak x jenguk blog zul nie.. ;)

    BalasPadam

Terima Kasih :D