Assalamualaikum Semua!!

Ogos 29, 2012
 ws Good Morning Sun 1600x1200 300x225 Selamat Pagi, Anakku. Selamat Beraktivitas Kembali..
I'm back, haha. Selepas sekian lama menyepi utk merawat sakit di tubuh ni. Akhir dapat sedikit waktu dan masa utk mengupdate blog ni. Ramai rakan2 blogger tanya, kenapa lama tak update blog? Jadi disini aku nak tanya balik, Kenape tak baca post terdahulu..? hehe.. Sebab semuanya aku dah cerita dlam entry2 yg lepas.

Alhamdulillah, sakit semakin berkurang. Dr ckap, ambik masa utk sembuh, jadi masa yg lama tpaksa aku tempuhi dlm proses penyembuhan ini. Semenjak hari kejadian, aku dah stop main futsal dan semua jenis sukan yg berat2. Sekarang ni, dah masuk 3 bulan aku lalui mimpi ngeri ni.

Ternyata semua yang berlaku di atas muka bumi ini, berlaku dengan kehendak dan izin Allah SWT. Jadi aku bersyukur dpat lalui semua ini. Kerana dengan adanya sakit ni, aku lebih dekat dengan Allah SWT. Aku lebih kenal siapa diri aku, dari diri aku yg sebelum ini. Aku tahu apa tujuan hdup aku skrang ni.

Nanti bila aku ada masa yg sesuai, nanti aku akan ceritakan dengan lebih lanjut dlm entry yg akan datang. Jadi cukuplah utk hari ini. Rasanya masih sempat lagi utk aku ucap SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN buat semua rakan2 blogger dan pembaca semua. Semoga hari raya tahun ini, membawa seribu makna dlm kehidupan kita semua.

25 ulasan:

  1. fattah sakit gapow? lame glew x update. rindu nk bace penulisan mu ag. nt rajin2 update deh hehe

    BalasPadam
  2. assalamualaikum zul...lama menyepikan diri ye semoga sihat hendaknya...

    selamat hari raya maaf salah dan silap...:)

    BalasPadam
  3. Zulfattah!!! Semoga terus sihat ya :)
    Good news nie.. bagos.. hidup perlu ada tujuannya. :)

    BalasPadam
  4. Salam alaik.. syafakallah.. salam eid mubarak.. =)

    BalasPadam
  5. selamat hari raya!!
    elok jugak rehat kan diri tu...pape pun it's good to see you back...

    BalasPadam
  6. lama menyepi...apa2 pun selamat kembali ke dunia blog..:D

    BalasPadam
  7. semoga cepat sembuh..


    selamat hari raya..

    BalasPadam
  8. welcome back bro!!!! patot lama dop dengar kaba.... get well soon n become a lejen!! :) - lemi squarda -

    BalasPadam
  9. cepat sembuh.....x sabar nk tahu keadaan sebebnar kamu =)

    BalasPadam
  10. take care, get well soon

    BalasPadam
  11. Salam lebaran....mohon ampun dan maaf atas segala salah dan silap....

    BalasPadam
  12. Salam...ape yg brlaku? Semoga cepat pulih ye fattah... Jaga diri bebaik..

    Salam aidilfitri..

    BalasPadam
  13. alhamdulillah..sesungguhnya ujian yg Allah bg pada umatnye ade hikmah semua. Selamat ari raya :-)

    BalasPadam
  14. Oh xpe diorg concern tu.. alhamdulillah semoga kau cepat sembuh ^^
    Selamat hari raya juga

    BalasPadam
  15. sakit itu penyembuh dasa

    BalasPadam
  16. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    BalasPadam
  17. wkumsalam zul.. semoga cepat sembuh yer...

    BalasPadam
  18. assalamualaikum sahabat,semoga baik2 hendaknya..jaga diri tu..

    BalasPadam
  19. rehat cukup2 dan semoga cepat sembuh ye :)

    BalasPadam
  20. byk kn doa & cukup kan rehat yer bro

    BalasPadam
  21. lama juga x singgah blog ni..moga cepat sembuh ye dik :)

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.