+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Selasa, 5 Jun 2012

Suatu Malam Di Malam Dingin

12:07:00 PG

Share it Please

Di suatu malam yang dingin, di dalam sebuah bilik yang sederhana
besar, diatas katil....... sepasang suami isteri yang telah lanjut
usia baru masuk tidur.

Suaminya telah mula mengantuk tapi isterinya terbangkit perasaan
ghairah malam itu....

Si isteri bersuara,
"Dulu-dulu tu..... abang selalu pegang tangan saya bila kita nak tido."

Suaminya dengan separuh sedar, menggenggam tangan isterinya, lepas tu
mula mengantuk
semula.

Beberapa ketika lepas tu, si isteri bersuara lagi,

"Kemudian tu.... abang selalu cium saya."

Si suami dengan rasa terganggu, mengangkat kepalanya dan menyentuh
bibirnya ke pipi si
isteri.

Lepas tu sambung tido balik.

Selepas beberapa saat, si isteri bersuara lagi,

"Kemudian tu.... abang selalu gigit-gigit leher saya......."

Dengan perasaan marah dan geram, si suami melontar selimutnya dan
bangun dari katil
tu.

Si isteri bertanya, "Abang nak gi mana tu?"

Dengan marah suaminya menjawab,
"Nak gi amik gigi la ni!!!"

Tointtt.. tointt.. toint..

sumber : Oh lawak

11 comments:

  1. hahahhaha.... bila dah tua pun kena romantik...:)

    BalasPadam
  2. kah3..
    tula, len kali jga gigi elok2.. kn da kne pki gg plsu muahahahaha

    BalasPadam
  3. hahahaha...boleh gak camtu...

    https://www.facebook.com/kuronofuphotography

    BalasPadam
  4. salam;
    Sesuai jugak lawak ini untuk aku hari ni..

    BalasPadam
  5. kesimpulannya..masa muda jangan malas gosok gigi..hahaha.

    BalasPadam
  6. aduyaiii dia lupa kot suami dia dah xde gigi.. ihkihkihkih

    BalasPadam
  7. Hahaha.... sian suami dia. Gigit je la guna gusi. Hahaha.

    BalasPadam
  8. haha gigih suami dia nak g amik gigi hehe

    BalasPadam
  9. LOL ! pengajarannya boboy kene la jaga hati wife walaupun dah tua. romentik la selalu.. waaakaka..

    BalasPadam
  10. HAHAHA..dah kawen selamanya kena romantiklah..

    eh.gambar tu unik lah..serius..:)

    BalasPadam

Terima Kasih :D