+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Jumaat, 15 Jun 2012

OK.. That All For This Sem!!!

8:03:00 PTG

Share it Please

Dengan  tamatnya exam Micro C tadi, maka berakhirlah riwayat hdup aku untuk semester 4 di UniMAP ni. HOOORAYYYY!!!.. Boleh Balik Kampung..

Pertama sekali, aku nak ucapkan TERIMA KASIH sangat2 kepada ROOMATE aku iaitu REZA ROSLAN. 
Sebab Tolong jaga makan minum aku
Tolong beli nasi untuk aku
Tolong beli lauk untuk aku
Tolong masak nasi untuk aku
Tolong urut kaki aku
Tolong sapu minyak panas atas belakang  dan kaki aku, walaupun masa itu dah pukul 3 pg.
Tolong pimpim aku pergi tandas
Tolong ingatkan aku makan ubat
dan Tolong ... Tolong.. luangkan masa, jaga aku, walaupun masa itu ko sibuk blajar!!

TERIMA KASIH sekali lagi untuk kawan2 lain, IYAS, REDZA, HAIKAL, ZARUL, SUHAIL dan budak2 BIOMEDIC lain.. 
Sebab tolong hantaq aku pi Hospital
Tolong hantaq aku pi Mngurut
Tolong hantaq aku pi Terapi
Tolong hantaq aku pi buat Fisioterapi
Tolong beli makanan untuk aku
Tolong isikan air mineral untuk aku
Tolong bagi sokongan kat aku
dan TERIMA KASIH.. sebab sudi datang melawat aku..

TERIMA KASIH jugak kepada rakan2 blogger, sebab sudi bagi sokongan dan kata2 semangat untuk bertahan dalam sakit ni. Walaupun kita tak kenal dan tak pernah jumpa pun, tapi kita tahu hati dan budi masing2 melalui tulisan kita.. Hanya itu yg dapat menilai diri kita sbgai seorang penulis.

Tidak mampu untuk aku membalas jasa baik korang semua terhadap aku. Apa yg aku mampu adalah berdoa untuk kesejahteraan korang semua.. Hanya Allah yg dapat membalas jasa baik korang. Kalau diberi peluang suatu hari nanti, aku nak balas semua jasa dan budi korang kat aku..

InsyaAllah, Doakan Semoga aku SELAMAT dalam perjalanan pulang ke Kampung Pagi esok.. Aku akan bertolak dalam pukul 4 pg, dari Perlis ke Kelantan dgn menaiki ADX 2921.

DOAKAN AKU CEPAT SEMBUH !!! 

P/s: Ohhh ya.. ramai yg tanya aku, aku sakit ape? ok la.. aku bagitahu untuk kali ni je.. "Scoliosis" nama penyakit aku.. haha...

31 comments:

  1. untunglah dah boleh cutii..tak jeles punnnnnn~~~

    BalasPadam
  2. untunglah dah boleh cutii..tak jeles punnnnnn~~~

    BalasPadam
  3. bestlah dah cuti sem.. hee cepat sembuh wey..elok2 balik tu..

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah dapat kawan2 yang baik macam tu.. Btw, happy holiday & semoga cepat sembuh.. =)

    BalasPadam
  5. seronoknya ingat zaman2 cuti sem dulu2,.. balik kampung ramai2 dengan kawan2, tinggalkan kamsis biar kosong,.. sonoknya,..

    BalasPadam
  6. tahniah da abis sem 4 dengan jayanya..hehe...SELAMAT BERCUTI!!!

    *mesti sakit penyakit tu..tahan lah ye...syukur kamu dapat truskan hidup lagi...jgn putus asa :)

    BalasPadam
  7. x sihat pun balik kampung naik motor??? semoga selamt sampai... dan semoga cepat sembuh... hurm... kita tak tahu apa yang dah Allah sediakan untuk kita... namun kesabaran dan keredhaan kita akan menerima hikmah yang baik... semoga terus kuat dan cepat sembuh k...:)

    BalasPadam
  8. ek eleh bdk UNImap???

    kalu taw ary 2 blh ajak lepak library unimap.... ahahahhaha (library unimap best =) )

    sakit pe 2??? makin teruk ke sakit awk 2???? cuti cuti juga... uabt jgn cuti juga ok.... =)

    BalasPadam
  9. TAHNIAH. Selamat bercuti dan semoga cepat sembuh :)

    BalasPadam
  10. selamat bercuti ye dan emoga cepat sembuh.

    BalasPadam
  11. Hati2 memandu...semoga cepat sembuh & jangan berputus asa berubat...selamat bercuti disamping kuarga tercinta...;)

    BalasPadam
  12. penyakit jenis apa tu???=.=

    BalasPadam
  13. penyakit tulang eh bro ? btw cepat sembuh.. hati2 balik bwk rxz .. tamau race.. hehe

    BalasPadam
  14. oii,sakit2 naik moto.. abg ni! -_-
    smoga ceput sembuh kayy XD

    BalasPadam
  15. kesiannye..untung ada kwn yg baik. cpt sembuh ek..klntan kt mana?

    BalasPadam
  16. salam;
    Pulang dengan ketenangan dan pergi dengan harapan...moga selamat sampai.

    BalasPadam
  17. alhamdulillah habis sudah! :) cuti buat apa bro?

    BalasPadam
  18. harap cepat sembuh.. :) hati2 blk ke kg :))

    BalasPadam
  19. lama atok tak singgah sini...kenapa ZF?

    BalasPadam
  20. banyak nye..untonglah dh hbs exam kn....

    BalasPadam
  21. Scoliosis? hmm, dlu kwn sy penah ad pnyakit tu jgak.. tp ntahla dh ok ke x.. die xpenah ckp dh papa sal tu.. semoga cepat sembuh lah ek ^____^ sakit itu kaffarah dosa.. btw, selamat bercuti.. :D

    BalasPadam
  22. Semoga cepat sembuh bro! Huehue. Goodluck untuk result nanti :D

    BalasPadam
  23. salam..awk sehat x??lama x hpdate blog?humm xtau pon awk sakit..take care tau..sory tau lama x jenguk..6_9

    BalasPadam
  24. la...unimap...dekat dah..

    **syafakallah

    BalasPadam
  25. Salam Ziarah Ramadhan...

    Selamat Menjalani Ibadah Puasa dengan penuh istiqamah...

    http://www.alifismail.com/2012/07/salam-ramadhan-al-mubarak.html

    BalasPadam
  26. Semoga sihat-sihat saja K.

    Mad-muhd.blogspot.com

    BalasPadam
  27. come cross to ur blog.., even with the kind of scoliosis..u hav show a great spirit ..., slmt bercuti

    BalasPadam

Terima Kasih :D