+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Sabtu, 9 Jun 2012

Kampung Sungai Hala.

1:27:00 PTG

Share it Please
Kampung Sungai Hala.. Tempat lahir dan tempat tinggal aku..!!
Senja di kampung!! 

Sungai inilah yg banyak memberi rezeki kpd kluarga aku dahulu. 
Disini jugaklah aku blajar untuk survive dlm hdup, 
Belajar Berenang.. menyelam dan menangkap ikan!!

Pokok ini, dikatakan berhantu. tapi aku tak pernah nampak pun hantu kat situ. Dari aku kecik lagi, dah terpacak kat situ.. tak tahu la berape usia pokok ni.

Jambatan Sungai Hala.. yang menghubungkan rumah aku dgan dunia luar.. haha.
tak ada jambatan ni, tak leh kluar r.

p/s: tak sabar2 nak balik kg ni.. nak habiskan exam disini dahulu.. lpas tu balik r.. x mahu tunggu lame. Aku nak balik berubat di kampung plak..

15 comments:

  1. untung nya (T.T) kita tak merasa pong sungai bagai semua tuh =='

    BalasPadam
  2. bestnyaa.. cntik wktu senja ;)

    BalasPadam
  3. besnyer ade kampung cmni :)

    BalasPadam
  4. pokok tu pon tak tahu berapa usia kamu agaknya...

    BalasPadam
  5. Berenang kat sungai! Anak jantan boleh le kalau pompuan mak kejar dengan kayu.

    BalasPadam
  6. Kenapa pokok besar je ada hantu ek?

    BalasPadam
  7. untonglah boleh belajar berenang..klu bell berenang..tak timbul2 dah melainkan ada life jacket..haha..

    BalasPadam
  8. assalamualaikum zul...nyaman jer suasana kampung moga sembuh bila berubat dikampung nanti yer...:)

    BalasPadam
  9. semoga cepat sembuh...
    wah... bestnya suasana kampung awak...:)

    minat teater gak ke?

    BalasPadam
  10. Cantik jer sungai tu... Mmg sgt sesuai untuk belajar berenang.. :D

    BalasPadam
  11. bagi aku lighter, parang, mata kail dan tali. aku sanggup bermalam kat tepi sungai tu.

    BalasPadam
  12. bestnye.. suka suasana macam tu.. teringat masa tinggal kat kg dulu.. best.. ;)

    BalasPadam
  13. Cantik pemandangan di sini.. Kalau tak keberatan, boleh tahu di mana kg Zul?

    BalasPadam

Terima Kasih :D