+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Rabu, 13 Jun 2012

Biar Apa Orang Kata, Aku Tetap Aku.!!

1:15:00 PTG

Share it Please


Ini yg dikatakan Legend?
"hahaha.. muka legend, ada parut pulak tu. Rider RX-Z, tapi ajak orang makan kek..haha"

Ayat inilah yg aku dapat masa, aku ajak kawan aku makan kek. Apa kaitan kek dengan muka legend dan naik RX-Z..? aku pun tak paham r dengan kawan2 aku ni. Kek yg aku dapat tu, dari kawan popuan yg bagi. Dia sambut hari  jadi dia, lpas tu kek tu tak abis makan so dia bagi la kat aku. 

Tunggu apa lagi "Musuh jangan dicari, rezeki jangan ditolak". Aku ambik r, dari membazir tak ada orang makan.. Itu pun nak kecoh ke? Separuh tu, kek coklat. Nak tunggu dapat kek harijadi sendiri?, tak tahula bila akan dpat. Seumur hdup ini, tak pernah lagi merasa dpat makan kek hari lahir sendiri.. T_T.. tak ada org nak sambut la tu..

Rider ADX
Ahh.. ada aku kisah, orang nak kata apa pun..? Lantak diaorang r, Aku adalah Aku.!!

#esok exam : Electromagnetic Field Theory dan English University..

18 comments:

  1. become a real u..

    tq zul follow "blog asigment" kite =)

    -aimi-

    BalasPadam
  2. erk.. xleh ke mkn kek tu? salah yer? apa la diorg tu kan.. buat tak tahu je org camtu zul

    BalasPadam
  3. kek, coklat dan aiskrim sinonim dengan perempuan (kot?) dan bukan perempuan yakni jantan terkehel. bukan aku kata...

    BalasPadam
  4. just be yourself dik..don't bother with what people say :)

    BalasPadam
  5. Mungkin kwn tu cemburu. Kek pemberian kwn, pompuan pula...ko hade????

    =p

    BalasPadam
  6. agaknya dia rock kapak tak makan
    kek kot...huhu

    lantak pi lah :)

    BalasPadam
  7. Salam,
    dapat kek makanlah, tunggu apa lagi.

    BalasPadam
  8. janji perot terisi..kenyang perot hati senang :)

    BalasPadam
  9. dh mkn kek? yeah..my peberet tuuuuu
    org xnak mkn..kita la mkn puas2..

    BalasPadam
  10. jom sambut hari jadi sama-sama..dapat mkn kek sendiri..ekekekeke

    BalasPadam
  11. Hahaa.. Boleh masuk berlakon KL gengster..

    BalasPadam
  12. aku tetap aku...
    nk kek coklat jugok...
    :))

    BalasPadam
  13. Uii, legennya muka.. Macam Tony Jaa ong bak! Hehe.. ;)

    BalasPadam
  14. ini lah kamu ye????ensemnyerr :D

    BalasPadam
  15. Finelahhh...
    tiba2 teringin nak makan kek secret recipe..nyum22...hehehe

    BalasPadam
  16. ntahnya kan...x kan makan kek owang pompuan je bulih...haish depa ni

    BalasPadam

Terima Kasih :D