+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Selasa, 29 Mei 2012

Aku Hanya Orang Biasa..

10:22:00 PTG

Share it Please

"Buat apa baca blog peribadi, bukan dapat apa2 pun? "

"Alaa.. blog syok sendiri r ni, cerita pasal diri sendiri.. sape nak baca?"

Manusia bro.. mulut orang bukannya kita boleh tutup, lainlah kalau mulut tempayang!! Macam2 yg keluar dari mulut orang ni.. Hahaha.. Ada aku kisah? 

Kisah aku bukan kisah sempurna, tulisan di blog ini cuma luahan rasa.. sambil berkongsi ilmu yang ada, ada juga contengan fitur yang menggila.. apa yang baik, semua dariNya.. ambillah, Sebarkanlah dan Manfaatkanlah.. Islam itu untuk semua..

Tetapi aku MOHON, jika ada yang buruk..TEGURLAH diriku agar tidak terus terleka, atas kesenangan dan pujian yang MELALAIKAN.. Aku hanya seorang manusia, Aku juga masih lagi hamba yang BERBUAT DOSA.. Sekarang aku sedang  BERUSAHA untuk KEMBALI BERSUJUD menyembah ALLAH.. tegurlah jika aku TERSASAR DARI HALA, kerana diri ini masih lagi berusaha..untuk BERNAFAS dalam jiwa hamba..

Jika ada perkara yang TIDAK ELOK yang korang nampak pada aku, please.. the bad is me, myself.. Islam sangat indah dan terlalu sempurna, tapi yang buruk serta teruk itu ialah aku..jangan  dgan kesalahan aku atau kesilapan aku DIKAITKAN dengan nilai dan keindahan islam itu.. Islam SEMEMANGNYA INDAH SEMPURNA.

13 comments:

  1. biarla nk tulis psal peribadi pon asalkan tau batas2 nye.. be urself *_^

    BalasPadam
  2. sama2 perbaiki diri kita zul,mana silap dan salah saling nasihat menasihati..:)

    BalasPadam
  3. insyaAllah...usaha ke arah kebaikan tu pasti akan direstui..sama2 la kita jadi hamba yg lebih baik :)

    BalasPadam
  4. salam;
    dalam ajaran islam kita sebenarnya saling tegur menegur dan saling beringat sesama kita...buang semua sikap angkuh,dengki dan kianat.

    BalasPadam
  5. nama pun org kan.. mmg susah nk ditutup dan dikawal mulutnya.. kalau binatang tu boleh gak diikat mulutnya.. biarlah apa org nakkata... asalkan kita x kata, tak cerita atau memfitnah org lain.. bg sis cerita tntg diri sendiri lg bagus kan.. biarlah org kata nk menunjuk ke nk riak ke.. yg penting diri sendiri punya cerita bkn cerita org! yg penting teruskan berbuat baik dan berubah ke arah kebaikan itu perkara yg baik.

    BalasPadam
  6. assalamualaikum zul...manusia ni mmg x lepas dr melakukn kesilapan dan setelah menyedarinya hendaklah kita memohon maaf pd Allah agar kita diampunkan atas segala dosa2 yg telah kita lakukan ...:)

    BalasPadam
  7. mulut orang ni memang susah nak ditutup. buat donno je. xpayah layan. buat sakit hati.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    BalasPadam
  8. Manusia tiada yang sempurna..sorang pun takde yg sempurna..tapi kita perlu sentiasa perbaiki diri kita kpd yg lebih baik..keep it up!

    BalasPadam
  9. kite wt blog pon sb nk luahkan perasaan je.... xpna terlintas nk ade org bce pe kite tulis =)

    BalasPadam
  10. selamat malam adikku..

    jangalah adik terasa, kerana bagi kak blog y kita sharing adalah kisah hidup kita...

    semuanya bergantung pd niat. klu berblog cr lawan.. maka dosa y dapat, kalau berkongsi u sama2 ambil pengalaman.. pahala y diperolehi..
    enjoy blogging

    BalasPadam
  11. mesti rmai yg duk ckp gitu kt blog ct..
    huhuhu..
    xpelah,
    ct wat blog just nk luahkan pe yg ct lalui, pengalaman ct.
    atleast kita x mengaibkan org :D

    BalasPadam
  12. lantakkan apa org nak kata......

    BalasPadam

Terima Kasih :D