+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Khamis, 12 April 2012

Aku Yang Bersalah..

1:59:00 PTG

Share it Please

Aduhai.. seribu kali sayang. ku sangkakan panas, rupanya hujan ditengah hari... Bila aku pikir balik, dah macam drama tv, hidup aku skrang ni. ditikam dari blakang.. kwan makan kawan katakan? Bila aku dapat tahu tentang duit PTPTN aku hilang dari akaun bank aku. Aku tak tahu nak cakap apa dgan pgawai bank tadi.. kelu jd lidah aku...

Memang frust gile r, aku ingat duit PTPTpu aku tak masuk lagi, tapi bila aku pergi chek penyata bank tadi. Aku tengok, duit RM2974.80 dah masuk awal bulan 3 lagi. Aku mula start hairan r masa tu.. lpas tu, pgawai bank cakap yg akaun bank aku ada dikluarkan wang sejumlah RM 1000 dan RM600 pada hari yg sama iaitu 3/3/2012 hari sabtu. LOL!!! tanjat aku jap,. Masa bila pulak aku kluarkan duit ni?

Arghh.. malas nak cerita.. STRESS.. STRESSSSS... STRESSSSSSSS..

Ini semua silap aku r, aku yg slalu letak dompet aku di atas meja... aku yg terlalu percayakan orang lain.. aku yg mudah sangat rapat dgan org yg baru kenal dan aku yg slalu nasib malang.. .. arghh.. semua silap aku..

Aku tak mahu r, tuduh sape2, tadi baru lpas pergi buat report di Balai Polis Kangar.. Bila aku pikir balik rasa mnyesal plak.. aku takut jugak r, kalau member aku yg buat.. tak pasal2 dia kena buang U,  Aku harap.. kpada sesiapa yg terambil duit aku dlm akaun aku, sila bagi balik. please.. aku tak de duit nak makan ni.. Kalau aku kaya, aku tak kisah r, tapi aku ni org miskin bro... bagi sparuh pun ok la..

16 comments:

  1. adoi.....salah awak jugak bro...no pin mana blh kongsi...cuai

    BalasPadam
  2. ermmm...ambik pengajaran k...never ever trust anyone...dunia sekarang..

    BalasPadam
  3. klu pernah share no pin ngan sesapa...x yah pk jauh lah...hmmm harap beliau timbul kesedaran dan pulangkan duit awak tu ye....

    BalasPadam
  4. rezeki dia dari kelalaianmu ...heheeh he...ati2 la ye pasni ..cian kamu ...

    BalasPadam
  5. pernah bagitau no.pin pada sesiapa ke...anggap ini ujian dan bersabar!!...berserah diri pada Allah!!.

    BalasPadam
  6. assalam..
    sabar la ye..belajar dr kesilapan, buat pengajaran..kadang2 org yg paling dekat ngan kita pun x blh nak percaya..

    BalasPadam
  7. hurm.. dugaan tu untuk awak... banyak2 bersabar... memang stress kalau keadaan macam tu... tapi apa yang perlu kita buat kuatkan hati mengatakan Allah ada membantu... banyak2 doa.. dan berharap padaNYa.. Allah sayangkan awak sebab tu dia beri dugaan sebegitu berat untuk dilalui... hurm... semoga ada hikmah disebalik segalanya ini yer...

    BalasPadam
  8. report je bro.biar jd pengajaran utk semua.biarlah kene buang skalipun..yg salah tetap salah..tak perlu kesian2.kesian pun ada hadnyer.. :)

    ape pun sabar ya..nnti Allah ganti dengan yang lain.

    BalasPadam
  9. kesianny..mudah2an Allah syg awk krn bersabar..

    BalasPadam
  10. Betul ke bro? Rasa nak tergelak pun ada gak rasa nak kesian pun ada gak.. Nway, semoga org tu kembalikan duit tu balik... :D

    BalasPadam
  11. sabar zul,dugaan tu...lepas ni kena hati2 beb...nak caya orang tak salah tp kena hati2 jugak...

    BalasPadam
  12. bertabahlah,ade hikmah di balik setiap dugaan tu:)

    BalasPadam
  13. ya ALLAH.. sabar lah ek.... tak tahu nka ckp pe... betape perit nye rse kalo kne gni.... sabar k....

    BalasPadam

Terima Kasih :D