+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Sabtu, 10 Mac 2012

LOL!!! Aku Tertipu.. Lagii dan Lagiii

1:58:00 PTG

Share it Please
Hari ini, merupakan hari perkahwinan  kakak aku. Kakak aku ni, dari kecik lagi. orang lain yg pelihara. Jadi perkahwinannya dibuat di Cheras, rumah Abang angkat dia. Kenduri dan akad nikah semua dibuat di rumah Abg Jat.. 

Mek aku tak dapat nak hadirkan diri, sebab masih sakit lg.. duk di rumah (kg)  je. dan aku pun, tak dapat balik jugak, huwaaa.. sebab aku ditipu lagi... haha.. kurang asam gelugoq.. 

Kalaulah aku tahu, yg program IndEx tadi, cuma program wajib. Mesti aku tak datang r,  kompem aku balik pergi kenduri kahwin kakak aku la.. Tapi, apa yg phak berkenaan bagitahu aku, ini program 7 pillar U.. 
LOL.. tak ke bodoh jadinya..? 

Apa perasaan kakak aku skrang ni? dia nak kahwin, tapi ahli kluarga ramai yg tak datang.. Ermm,.. Sabar je la.. nak buat macam mana, dah terkena lagi...

Kak Yah, Fattah mintak maaf banyak2 sebab tak dapat hadir ke majlis kahwin akak.. dan Fattah doakan agar kak Yah dgan suami berbahagia selalu hingga ke anak cucu... 

P/s : Astaghfirullah... duit PTptpu buat hal pulak.. tak masuk lg.. !!! 

8 comments:

  1. mestilah sedih kot bila nak kawen fmily ramai tak dtg..tapi mesti kakak kau faham punyer :)

    amboi..ptptn tak masuk lagi? lama gilerrr~

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Fatah

    yaaa..
    kita doakan mereka bahagia hingga ke Syurga

    BalasPadam
  3. memahami perasaan ni...selamat pengantin baru utk kakak fattah

    BalasPadam
  4. kau ingat dia baca ke blog kau lagi lagi kau tak dtg wedding dia. hahahhaa baik kau pergi bagi dia hadiah kat dia beso beso sikit mesin basuh ke almari ke. baru ah dia maafkan kau. caya ahh cakap aku weh

    BalasPadam
  5. mestilah sedih..pernah jgk berlaku mcm tu..tp nk wat cmne..bende dh jadi kan..amboiii..bile la nk merasa duit PTPTN ek.huhu

    BalasPadam
  6. hoh! ramai lagi rupanya yang belum dapat ptptn~ patut la stok meggi kat kedai dah habis.. :)

    BalasPadam

Terima Kasih :D