+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Ahad, 12 Februari 2012

Cari Tempat Tidur

2:42:00 PG

Share it Please
Jam didinding menunjukkan pukul 2:30 pg, aku masih belum tidur dan ramai org ditempat aku ni, sibuk dengan urusan kerja mengupas kulit dan bulu ayam, utk dijual esok pg. Jadi aku telah terlibat sama dalam tugas ini.. Maklumlah hidup menumpang, lepas ni, tak tahu aku nak tidur di mana.. haha..

Pasal tempat tidur ni, aku tak kisah sangat pun. Sebab sebelum ini pun, aku pernah tidur merempat dikaki lima bangunan, di kaki masjid. Itu dah jadi perkara biasa utk org yg merantau ni. Petang tadi dapat jumpa member lama yg sudah hampir 6 tahun aku tak jumpa.. Fikri akhirnya dapat jugak jumpa, jika sbelum ini, aku hanya contect mlalui FB je, tapi hari ni dapat jumpa jugak..

Sudah lama dia pindah kat Shah Alam ni, cuma aku je yg baru jejak kaki di sini...  Esok kami nak pergi jalan2 tengok bandar Shah Alam ni... Benda apa eh, yg menarik kat sini? Kelmarin dulu, aku dah jejak kaki di I-City, esok belum pasti lagi, haha.. tunggu member aku bawak g jalan2 r..

Skrang agak mngantuk jugak r, tapi tak ada tempat nak tidur.. huhu.. masih mencari kaki lima.. dan skrang ni, update guna laptop member..

19 comments:

  1. hope dapat tempat tidur yang selesa malam ni...:D

    BalasPadam
  2. hah..kau tidur kat kaki lima ke...

    BalasPadam
  3. Kagum! Jeles betul dapat trave macam tu.

    BalasPadam
  4. betul2 dendang perantau ni...hihi

    BalasPadam
  5. amboi ko..smpai ke kaki lima...aku teringin jugak nak jadi perantau tapi kompem mak aku marah..hahaha..emm..shah alam yer..apa yg mnarik kat shah alam? aku pun tertanya2..hehe..

    BalasPadam
  6. Maybe the newer systems have worked out some of the bugs. Finally, put the referral on your website, include it in marketing materials and send a warm thank you letter to your client for supporting your business. Nowadays it's more convenient and faster to keep all your resources at one place. [URL=http://lopolikuminr.com ]slangiest[/URL] Only a small limitation applies to deducting a theft loss for anyone who itemizes deductions. A group of 300 AA pilots who retired in the Fall of 2011 are the last to qualify for a lump sum.

    BalasPadam
  7. menjadi peranatau ni mengajar kita mencari orang yg bersyukur dan memahami erti kepayahan...

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum Zul

    bermusafir itu Sunnah....

    BalasPadam
  9. percutian yang bermakna nih... memang betul2 perantau...:)

    BalasPadam
  10. suka duka kehidupan.. hope dpt tmpat tidur yg selesa :)

    BalasPadam
  11. serious kt kaki lima?

    menarik tuh! nti story ckit!

    BalasPadam
  12. er..awat cari kaki lima?tumpang mmber ke...

    BalasPadam
  13. ko kt mana nie? awatnyer dkt sgt dgn aku nie..

    BalasPadam
  14. harap abag dpt tempat yg selesa.. sdihnya abg adk merantau gini.. T__T

    BalasPadam

Terima Kasih :D