+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Ahad, 19 Februari 2012

Berakhir Sudah Pengembaraan Fattah..

12:36:00 PG

Share it Please
Fuhh.. Setelah 3 minggu aku merantau di negeri orang. Akhirnya aku sudah sampai di Perlis.. Huhu.. Tepuk tangan sikit!!!, sebab aku sudah berjaya harungi penat jerih di negeri org.. berlapar perut.. tidur tidak beralas dan macam2 lagi la.. Aku anggap  itu semua ujian dan pengalaman yg berharga dan aku tak akan lupa sampai bila2 pun..

OK..Aku cuba ringkaskan kronologi perjalanan aku dalam merantau di negeri orang ni..

29/1/2012 : Bertolak dari Kelantan ke Damansara
31/1/2012 : Bertolak ke Seremban
2/2/2012 : Jalan2 di Mid Valley Jap..
3/2/2012 : Bertolak ke Melaka, Muar, Batu Pahat dan Keluang
6/2/2012 : Balik ke Seremban Semula..
8/2/2012 : Bertolak ke Sungai Buloh
11/2/2012 : Bertolak ke Shah Alam
14/2/2012 : Bertolak balik ke Perlis.

Dan sekarang aku duk di Perlis la.. Penat mengembara, seharian aku tertidur.. Tak ada apa pun yg nak dibanggakan dengan perjalanan ini, cuma sekadar pengalaman dan pencarian erti hidup dalam kehidupan. Alhamdulillah, pengalaman yg aku dpat, sedikit sebanyak mematangkan diri ini lagi.. huhu..

 haha.. OK.. Kini aku dah bersedia utk menyambung pengajian di UniMAP.. I Love UniMAP.. haha.. rindu kat UniMAP..

8 comments:

  1. satu hari ke lepak kat midvalley??haha

    BalasPadam
  2. bagus lah macam tu... Alhamdulullah.. smoga penagalaman yang diperolehi dapat dimanfaatkan... mesti bestkan cuti semester kali nih???

    BalasPadam
  3. berakhir dah pengembaraan...gunakan pengalaman yg diperoleh itu untuk terus tabah meneruskan kehidupan

    BalasPadam
  4. banyak ler berehat sebelum start blajar ek

    BalasPadam
  5. pengembara. a.k.a musafir.mesti best gilakk..

    aku pun nak jugak..i love ukm. rindu UKM! ;p

    BalasPadam
  6. wahhh...menggembara...teringat masa cuti 4 bulan tu...xnk citer ke apa liku2 yg dihadapi spjg penggembaraan... yg xle lupakan ke..mesti ada kn

    BalasPadam
  7. hhhmm..tetibe aku teringat novel hlovate contengan jalanan.cari erti hidup dengan merantau.

    BalasPadam

Terima Kasih :D