+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Ahad, 15 Januari 2012

Wanita Gila, Ubah Wajah Jadi Syaitan

6:56:00 PTG

Share it Please
Nama awek ini Amanda, dan sesuai namanya dia seorang gadis yang cantik. Namun akibat pengaruh kegilaan dunia ini... dan jadilah wajahnya seperti wanita dari neraka... Kasihan..!! Pengajaran bagi kita.

muka sebenar.. cantik gak eh?

Stelah bertukar menjadi super saiya..!!





Wekkk...Wekk... nak muntah aku tengok.. eee. Kalau jumpa benda ni, malam-malam masa balik mngaji, kompem aku lari la.. Gile ke ape? muka cantik2 buat jd macam setan.. Puiih.. 

18 comments:

  1. oh no! cmne dia buat tanduk2 tu ha? penah jumpa manusia bertanduk dlm paper, tp diorg tu semulajadi. yg ini memang... memang... tak reti bersyukur!

    BalasPadam
  2. salam,
    tk kerana ziarah IM. kekadang IM pun tak faham depa nih!

    BalasPadam
  3. salam;
    tak sanggup aku tidur sekatil dgn wanita ni...

    BalasPadam
  4. memang otak dah tak centre dah ni.

    BalasPadam
  5. erkk?? bongek la pmpuan nih...

    BalasPadam
  6. Assalam...
    Takut gila tengok muka dia tu....

    BalasPadam
  7. sayangnya muka yg asal lg cantik..apelah die pk ni..

    BalasPadam
  8. hahahha..cne kalo dpt wife gni??

    BalasPadam
  9. Ugly Betty yang sebenar.. haha..

    BalasPadam
  10. eeeii..mmg dh xda keja agknya...org xnk da tanduk, dia plak nk...huhu

    BalasPadam
  11. diorg takde iman.. sbb tuh hilang pedoman.. :)

    BalasPadam
  12. ya allah MENAKOTKAN!!!! lariiikkkkk!!!!

    BalasPadam

Terima Kasih :D