+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Khamis, 12 Januari 2012

Seni Lipatan Buku Yang Kreatif.

1:23:00 PTG

Share it Please
Haa.. kkorang pernah tengok seni lipatan buku ni? rasanya dulu aku ada tunjukkan? tapi hanya satu gambar je.. Sekrang ni, jom kita layan koleksi gambar seni kreatif ni..













10 comments:

  1. mak aiii.... smartnye buku!! hehehe... ha ah dh kawen... ni br nk up date blog blk.. hehehe :P

    BalasPadam
  2. waaaahhh..cantiknye lipatan buku tu.

    Bijak la orang yang melipatnya!!

    BalasPadam
  3. cantik tp x snggup la nk buat kt buku sndiri haha

    BalasPadam
  4. sebagai pembaca novel...Qaseh x sanggup buat buku Qaseh mcm tu walaupun cantik...heheh (syg buku)

    BalasPadam
  5. ni kalau buat hantaran kahwin pun menarik :)

    BalasPadam
  6. smart! tapi sayangnya buku buat lipat-lipat camtu

    BalasPadam
  7. wah, ini utk org yg xbc buku.. hahaha..

    BalasPadam
  8. Memang kreatif sayangnya kesannya muka surat buku-buku itu akan rosak. Kalau saya tak naklah rosak habis buku. Sayang wei...

    BalasPadam

Terima Kasih :D