Ok.. I'm Fight.. Hahaha..

Januari 06, 2012
Tahun Baru blog aku dah berubah nama la.. Amacam? korang ada perasan tak?
 Dari MOONKEYZ kepada ZULFATTAH.. haaa.. Sekrang ni, aku nak gunakan nama aku sendiri  dalam blog ni. Sama seperti url blog aku...

Haha... aku dikejutkan dengan bateri laptop nak habis...? hoho .. demm.. netbook je.. tahan lagi utk sejam.

Tak ada apa nak tulis malam ni, just nak promote blog kawan-kawan aku je. Dan tak lupa jugak.. kepada follower betuah  .. yg sanggup menjadi follower yg ke- 2000 blog aku... huhu..  hoooorayy...  (sambil tangan buat peace) .. haha.. tak de kena mengena pun?


Tima kasih yup.. dan tima kasih utk semua yg sudi jadi follower blog ini.. dan tak pernah putus-putus datang kat blog ni.. haha.. tima kasih deh..

satu lagi.. Nak promote blog DUNIA BOLA .. Erm.. blog ni, sebenarnya blog pencinta bulan.. namun telah betukar tangan. Sorry... JOm la terjah blog diaorg.. 

Aku tak ada masa nak kupas blog diaorang masa ni.. sebab aku duk di libery ni.. ni kali ke-2 aku masuk libery setelah 2 tahun aku masuk UniMAP ni.. haha.. 

17 ulasan:

  1. using the real name is too much good! hehe, happy nu year 2012 dan selamat beraktivitas...congratulatuions for many thousands followers...keep blogging well...:)

    BalasPadam
  2. ko tak bagi tau ak pun tak perasan zul,hahaha....selalu ko update ak baca,keliling tak pandang dah..hehe

    BalasPadam
  3. ramainya follower dia..sedekah la separuh ;)

    BalasPadam
  4. perhhhh skg dah guna nama sendiri wo!
    slmt tahun 2012.. smoga lbh barakah sepanjang tahun ni..hehe






    luv,
    cik ana

    BalasPadam
  5. 2001 dah , lagi lawa kalau 2012 , haha .

    BalasPadam
  6. wahh.. tahniah abg! dh 2k.. fewwitt

    cik kaki ketawa? okei sgt unik nmenye.. nak terjahh ! huhu

    BalasPadam
  7. perasan.. perubahan yg bagus... (^___^) tahniah bertambah lg follower...

    BalasPadam
  8. UNIMAP keluar dalam berita hairan arini... Apa kes? Nanti aku terjah blog dierang...

    BalasPadam
  9. thanz fattah..tolong promote blog dunia bola..hehe

    BalasPadam
  10. rasanya nama zul fattah tue pun mmg dah ok...

    BalasPadam
  11. hahaha..uit..dat my blog?? ahaha..b'tuah sy jd yg ke 2k..haha..no present ke?? huhu..btw..thanks la promote blog sy yg simple tu..huhu..

    BalasPadam
  12. untongla ada org promote blog..hehehe

    ceitt...apehal 'rajin' sgt kau menyinggah lib ha?? hak9..

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.