+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Isnin, 16 Januari 2012

Jangan Ingat Kami Takut... hahaha..

2:21:00 PTG

Share it Please
Korang yang masih belajar jangan sekali-kali berlagak pandai dengan orang yang dah kerja bila korang berjaya taat perintah Allah, kerana korang belum di uji lagi…

Korang yang masih menganggur jangan sekali-kali berlagak pandai dengan orang yang dah kerja bila korang berjaya taat perintah Allah, kerana korang belum di uji lagi…

Korang yang masih bujang jangan sekali-kali berlagak pandai dengan orang yang dah kahwin bila korang berjaya taat perintah Allah, kerana korang belum di uji lagi…

Korang yang tak ada anak-anak jangan sekali-kali berlagak pandai dengan orang yang dah beranak pinak bila korang berjaya taat perintah Allah, kerana korang belum di uji lagi…

Korang belum paham apa itu korban, jadi jangan berlagak pandai dan alim dan terus hukum orang lain masuk neraka!!!

Korang Jangan ingat, dengan kuasa korang. Korang boleh hukum kami sewenang2nya tanpa belas kasihan.. 
Pikir r, dengan kuasa korang ni, bukan boleh bawak dalam kubur pun.? Jangan ingat kami tak akan membesar.? 10 tahun, @ 15 tahun lagi, kamilah yg akan gantikan tempat "kuasa" korang tu. Jangan buat kami balas balik apa yg korang lakukan pada kami. Jangan Ingat kami lemah, kerana tak berani lawan. Jangan ingat kami pengecut kerana muka kami tunduk ke bumi.. Kami cuma hormat sebab korang orang lama, lebih tua dan berpengalaman..

Pikir la sikit.. Otak ada.. bijak.. pandai.. mentang2 dah ada pangkat dan kuasa.. Ikut suka dia je nak lanyak orang lain.. 

10 comments:

  1. wah,,emosi sungguh ni,,

    bila nak ngata orang,,fikirlah,,orang tu lebih baik dari kita,,bukan lebih rendah dari kita..;)

    BalasPadam
  2. betul tu..mereka yang kat atas akan diganti dengan generasi muda...bahaya kalu generasi muda mula protes..kelak depa yang sengsara...

    BalasPadam
  3. amboi..marah sgt nampaknya Fattah ni..kenapa ni dik..?

    BalasPadam
  4. Mungkin dierang nak uji korang jer kot...

    BalasPadam
  5. fuhhhh,sabar zul...kes tu lagi ke?bese yg atas ni bila ada kuasa lupa pada usul...manusia kan mudah lupa

    BalasPadam
  6. qwertyuiop[]asdfghjkl;zxcvbnm,./

    BalasPadam

Terima Kasih :D