+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Rabu, 18 Januari 2012

Jangan diSimpan Ucapan Cinta

12:07:00 PTG

Share it Please
 

"Jangan simpan kata-kata cinta pada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia , lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata-kata cinta itu pada pusaranya . Sebaliknya ucapkan kata-kata cinta yang tersimpan dibenakmu itu sekarang selagi ada hayatnya."

25 comments:

  1. Ego manusia tu memang selalu mendahului sayang.

    BalasPadam
  2. luahkan apa yg terpendam...:')

    BalasPadam
  3. ingin saja luah kan yg tesirat di hati :)

    BalasPadam
  4. kalau lelaki boleh lagi utk terus meluahkn apa yg tersirat.. tapi kalau perempuan... err.. perempuan ni malu2 sikit.. maybe meluahkn dlm tersirat.. ngee ;D

    BalasPadam
  5. selalu perempuan la yg mudah ungkapkan cinta n meluahkan isi hatinya...laki ego tinggi kot ye....tp kalau malu luah depan cermin je lah jawapnya...hehehehe

    BalasPadam
  6. arrgghhhhhhhh!!!!
    entry mu ini menggores parut lamaku. waduh! waduh!

    *that girl; AMANI=niece yg entah ke berapa..

    BalasPadam
  7. berterus terang itu adalah yg terbaik

    BalasPadam
  8. kalo kat adik-beradik-mak-abah no hal lah...
    kalo ngan orang lain - gf/bf baru nak bercinta - konpem ada yg malu2 ni....

    BalasPadam
  9. kadang2 takot nak melafazkan kata cinta...takot kehilangannya...bila dah rasa diri disayangi, mulalah tunjuk belang...ermmm

    biarlah cinta itu dilihat dengan mata hati si dia :)

    BalasPadam
  10. haha..aku lagi suke simpan kot :P

    BalasPadam
  11. hari2 rara akn ckp ily kat suamy.

    BalasPadam
  12. tetiba je feeling lagu2 korea.. ahahaha.. bukan boleh baca entry jiwang2 neh.. ai likeeeee~

    BalasPadam
  13. tp takot jgk org tu tak terima ucapan cinta kita.

    BalasPadam
  14. the words touched me :') emm...love is everything right? but the love to family must be priority! :)

    BalasPadam
  15. Ucap selau sampai penerima kate tu dah takde feeling dpt ucapan.. Sedih kan..

    BalasPadam
  16. betol2.. ape slh nyee kasitau kan.. hehe

    BalasPadam
  17. ok..luahkan..saya suka awak!!!..hahaha

    BalasPadam
  18. lau suka ckp suke

    brani tggung rsiko

    BalasPadam
  19. En zul, sila lah luahkan... Hheeee

    BalasPadam
  20. hurm... rasa cinta yang sering diluahkan namun tak sempat di detik akhir...

    BalasPadam

Terima Kasih :D