+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Khamis, 3 November 2011

Spontanneous Thursday | Raihlah Cinta dengan Kedua Tangan Mu..

11:44:00 PG

Share it Please

"Kamu tidak pernah tahu bila kamu akan jatuh cinta. namun apabila sampai saatnya itu, raihlah dengan kedua tanganmu,dan jangan biarkan dia pergi dengan sejuta rasa tanda tanya dihatinya"

42 comments:

  1. Salam;
    betu sesangat..Mungkin awak ni tengah dilamun cinta agaknya.aku teka je jgn marah.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Zul

    indahnya cinta...
    lagi tak ternilai, sekiranya Allah mencitai kita...

    Wassalam

    BalasPadam
  3. susah nak jatuh cinta.tapi,bila dah jatuh cinta,susah pula nak lepaskannya..hmm..anyway nice entri

    p/s : jom ke blog akk..tag sumthng utk Fattah (",)

    http://starfleet2208.blogspot.com/2011/11/idea-sudah-datang.html

    BalasPadam
  4. cinta itu sangat mengelirukan..

    BalasPadam
  5. cinta itu sangat mengelirukan..

    BalasPadam
  6. Kadang2 kita tidak pasti... Takut hanya bermain rasa sendiri..

    BalasPadam
  7. sejuk hati membacanya.. hahaha

    BalasPadam
  8. cinta Allah seadanya

    Spiderman bawak Kelisa pulak .http://gilamodified.blogspot.com/2011/11/spidey-kenari.html

    BalasPadam
  9. terbaek bro.chenta itu anugerah.gua sedang tunggu turn gua untuk dianugerahkan..:D

    BalasPadam
  10. one fine day, aku akan pegang kuat2 cinta itu. hehehe

    BalasPadam
  11. cinta kpd ilahi cinta yg hakiki :)

    BalasPadam
  12. saya la yang pergi dengan sejuta rasa tanda tanya di hati tu. haha.

    BalasPadam
  13. jangan biar cinta itu berlalau..:)

    BalasPadam
  14. huhu..prnh mlpskan cinta tuh pergi tp alhamdulillah dpt d slmtkan balik.. huhuhu

    BalasPadam
  15. best ayat tuh!!
    kalau tak bersyukur..tak tau lar nak kata..

    BalasPadam
  16. Tengah usha awek ker? Nway, nice info...

    BalasPadam
  17. ok..akk memang tgh raih cinta ni...haha

    BalasPadam
  18. sometimes,

    love is nothing -_-"

    BalasPadam
  19. speechless! :)


    Fattah, i tag ur name.. huhu..

    http://miacuteker.blogspot.com/2011/11/nah-sila-jawab-soalan.html

    BalasPadam
  20. cinta macamana yg patut kita sambut? yg patut kita biarkan berlalu?

    BalasPadam
  21. mcm2 perasaan muncul bila bercinta nie..

    BalasPadam
  22. erm..aku ingin lepaskannya dr trus terseksa dgnku :"(

    BalasPadam
  23. ya.. memang tak pernah tahu dan tak akan tahu.. jatuh cinta.. best ke?

    tapi cinta pada DIA itu yang lagi sempurna kan.. ^^

    BalasPadam
  24. raihlah cinta
    cinta itu penuh bertebaran di bumi =]

    BalasPadam
  25. dah pegi pun..aku yang tertanya2 ada la..

    BalasPadam

Terima Kasih :D