Siapakah Blogger Kembar ?

Oktober 06, 2011
Setiap kali aku masuk blog kakak-kakak ni, aku rasa ada kesamaan dalam setiap entry mereka. Kadang kala, aku tertukar kerna entry dan latar blakang blog diaorg hampir sama.. Tapi sekarang banyak telah berubah.. Template, header.. kebanyakan telah berubah.. Tapi tak semua la..

Ok..Kenapa aku suka masuk blog mereka?
Erm, aku suka baca kisah hidup mereka, kerana terselit jugak pengajaran disebalik telatah keluarga mereka.. Kalau tak silap aku, blogger-blogger ini,  kesemuanya sudah bersuami .. dan sezaman kot.. hehe..
Maaf r, kalau silap..
{klik header utk ke blog tersebut}
msredcheesecake

blog msred, 

CITARASA RINDUAN

blog citarasa rinduan

(。♥‿♥。) mAsZuLL (。♥‿♥。)

blog maszull




blog kak Queen



blog kak Zira

Aku tidak menilai blog ni atas follower mereka.. tapi aku menilai blog ini, atas entry mereka.. walaupun  cite peribadi, tapi banyak terselit pengajaran.. dan aku hormati mereka ini sebagai kakak aku sendiri di dalam Dunia Blog ni.. 
kerana, merekalah yg banyak memberi nasihat dan tunjuk ajar kepada aku.. Tiada apa yg dapat aku balas, cuma apa yg aku mampu ialah dengan mendoakan  kebahagian hidup di dunia dan akhirat buat kakak-kakak dan keluarga.. Amin ya Robb..

Rasanya, tak salahkan kita terjah blog mereka kan? dan tak salah kan, aku kata mereka ini blogger kembar?

p/s: Ini cuma perasaan aku je kot.. aku rasa mereka sama.. dan aku tak tahulah kalau korang lihat dengan cara lain..Erm... nk terjah blog sezaman dengan aku plak r... lpas ni.

39 ulasan:

  1. blog citarasa rinduan dgn blog kak Zira je aq belum pernah masuk lagi..lagi tiga tu mmg aq suka masuk...suka baca cerita2 di entri mereka..:D

    BalasPadam
  2. wahh lame gile x terjah cni..hehuuu kabare waras dudee..

    BalasPadam
  3. blog msred ngan mama dah terjah. dua2 peramah orgnye.

    p/s: kita sezaman x

    hehe

    BalasPadam
  4. yes! setuju dgn prinsp baca blog org tu bkn sbb follower tp sbb entry. hooo...

    BalasPadam
  5. ko cari blog naughtytwin..tu kembar gak..

    BalasPadam
  6. salam...

    alif dan fattah pun kembar jugak kan???? huhuhuhu...

    BalasPadam
  7. kenai blog citarasa rinduan jela.
    follow sini..hee.:)

    BalasPadam
  8. salam zul...wah blog mama pun ada gak yer...malunya mama mekacih zul....:)

    BalasPadam
  9. kalo dh jd mama selitkan aku sekali kt atas..hikkk

    BalasPadam
  10. kena terjah ni, tengok header pun dah tau best.

    BalasPadam
  11. kaklimah sllu p msred pny blog..memg syok..nk p blog yg laen jgk lahh :)

    BalasPadam
  12. kena terjah ni.. tapi betul saya sgt setuju... masuk sesuatu blog bukan sebab follower..tapi entri yang best.. hurm..:)

    BalasPadam
  13. aku baru nak terjah ni...hahahaha..

    macam best je ko cte...
    aku nak bace..
    weeee

    BalasPadam
  14. Belum terjah lagi kesemua blog tu.. Lepas nie nak terjah la...

    BalasPadam
  15. Baru tau msred ada kembar... Heee... Baru nak kenal2 kembar msred... Tengs yea... Terharu pulak.

    BalasPadam
  16. uuuuu...iqa taw msred je...t ley r g terjah blog akak2 laen plak...

    BalasPadam
  17. wah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    entry ini buat kak terharu..
    thanks sayang, insyallah.. free kak singgah kembar2 kak..

    BalasPadam
  18. Alhamdulillah... x sangka akak Zul buat entri ni.. Rasa x percaya pun ada.. hehehe apa2 pun terima kasih yer.. semua blog yg Zul sebutkan akak x pernah singgah pun dan pagi ni akak dah terjah.. mmg best semuanya.. :)

    p/s: cerita kehidupan seharian kita lah penyumbang kepada pengajaran dan iktibar yg boleh kita ambil utk perbaiki kehidupan dan bertujuan utk saling mengingati sesama kita spy kita x leka, lupa dan lalai... ")

    BalasPadam
  19. wahh..ko ni mmg suke promot blog org eyh..bagus ar ko neh...

    BalasPadam
  20. dah lama tak singgah ke blog Cita rasa Rinduan..

    BalasPadam
  21. mmg suka terjah blog Queen tu.entri dia menarik selain dr menunjukkan yg dia seorang yg sgt humble.yg 'mama'maszull tu baru2 je nak ikut blog dia.menarik juga.yg lg 2 nk kena terjah juga ni.

    p/s : best dpt baca org yg ikhlas share dia punya life experience.boleh jadi pengaran n reference kan :)

    BalasPadam
  22. Salam;
    ada masa aku terjah blog diorang!!..tak rugipun ya tak??

    BalasPadam
  23. blog yg nad salu terjah..blog kak mas n mrs red jer..hehe..:)

    new entry :: Blog Pilihan ツ

    BalasPadam
  24. akak ada kembar ye Fatah...?? akak pn xtau sblm ni..ha3...

    TQ fatah..akak pn suka terjah blog Fatah.. :)

    BalasPadam
  25. ooh.. ingatkan betul2 kembar.. nk g terjah dlu

    BalasPadam
  26. yg atas smua kakak2.. entry untuk adik2 bila lak?

    BalasPadam
  27. Kembar?mnarek neh! Nak p usha nanti. Tp mmg btul la beb, kkdg cite psonal life tu beb, lbh2 lg kalau tselit pgajaran =)

    BalasPadam
  28. bagus sebenarnya terjah blogger 'veteren'.. banyak ilmu yang kita tak tahu.. :)

    BalasPadam
  29. mereka dikira blOgger Otai...da kawen pOn still berblOg..bagus! arap2 ct cm tuh lah nti :D

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.