Terima kasih Sahabat Semua

September 08, 2011
Hari ini, aku ada masa free sikit. Aku cuma nk ucapkan terima kasih buat Sahabat Semua atas ucapn Takziah .. hari ini, hari keempat ayah aku pergi meninggalkan aku.. Rasa lain sangat, walaupun aku ni, jenis yg jarang bercakap dgan arwah ayah.. tapi kehilangannya sangat dirasai.. Tiada apa yg dapat aku balas, hanya Allah yg dapat membalas jasa sahabat semua, trima kasih skali lagi.. --Al-Fatihah--..

Hari ni, aku akan cuba untuk jejak semula ke blog korang semua.. haha.. jangan risau r, aku baru topup broadband aku ni, so ada masa 7 hari lagi... hasil duit raya.. dapat r aku nk berblogging lg.
Tunggu aku.. aku akan lakukan satu persatu.. haha.. sekarang ni, misi untuk baca entry sahabat semua.. haha..


p/s: malam ni, ada tahlil.. sapa-sapa yg free.. mai r datang rumah.. join skali..

54 ulasan:

  1. al fatihah kpd beliau..

    ptut la blog ni rasa sunyi je..huhu..

    BalasPadam
  2. eh knape aku xtaw.... ape pun aku ucapkn takziah kpd ko skluarga... harap kau tabah dan kuat hadapi dugaan ini... kita doakan smoga roh arwah ayah kau bahagia di sana insyaallah..

    BalasPadam
  3. walau x pernah bersua muka.. sahabat di alam maya juga perlukan sokongan sahabat2... setiap kisah suka dan duka kita kongsikan bersama... :)

    BalasPadam
  4. al fatihah..setiap yg hidup pasti akan kembali kepada Allah semula.bersabar ye

    BalasPadam
  5. Al - fatihah dan salam takziah daripada Kancil di Tawau...bersabar selalu yeah geng

    BalasPadam
  6. banyak2 bersabar bro, jgn lupa doakan untuk arwah semoga tenang di sana...al-fatihah

    ttg salji di makkah tak tau pulak, nanti bolehla wat entri ttg tu.

    BalasPadam
  7. takziah sekali lagi..belajar molek deh

    BalasPadam
  8. taw xpe...rasa sunyi je blog ni..tak pe..take time nk blogging balik..takziah sekali lagi..kuatkan semangat ea..

    BalasPadam
  9. salam takziah buat kau dan keluarga...byk2 kn bersabar dan kuatkn smgt ye.. Al-fatihah disedahkn utk arwah.

    BalasPadam
  10. Salam takziah..singgah beraya kt sini =)

    BalasPadam
  11. sabarla weii.. Allah lebey sygkn ayah ko huhu...

    BalasPadam
  12. takziah zul
    semoga roh arwah ayah kamu tenang disana.


    done follow u

    BalasPadam
  13. semoga arwah tenang di sana..takziah..

    BalasPadam
  14. o0o0o.. pki topap nye berukben ka? hehehehe....

    BalasPadam
  15. salam takziah dr inna..semoga dkuatkan semangat menempuhi dugaan tsebut..

    BalasPadam
  16. mmm
    tabah nya kamu
    kagum sy
    moge kamu kuat jalani hari2 kamu ye


    p/s: kamu x sombong aih..sebb sudi dtg belog sy =] maceh kamu!

    BalasPadam
  17. ada hadiah untuk yg selalu jenguk blog saya :

    http://www.4shared.com/file/08_I9FA1/T_LAHIR.html

    BalasPadam
  18. salam takziah bro..smuga rohNya dicucuri rahmat...aku pun msa raya ke 3...paksu aku ..yg satu2nya bpk sedara belah famili mak aku yang masih ada jugak telah mninggal dunia ....

    * thnks sudi lwat blog aku..

    BalasPadam
  19. takziah ya..
    moga dicucuri rhmat ke atas rohnya

    BalasPadam
  20. bila seseorang itu telah tiada, barulah kita benar-benar merasai ketiadaannya! moga rohnya sentiasa dicucuri rahmat-Nya..

    BalasPadam
  21. takziah zul! al fatihah utk arwah..

    BalasPadam
  22. kakak tak tahu pulak, mungkin lama bercuti sampai tak terbaca kisah tu, apa pun takziah buat keluarga m-k dan Al-fatihah buat arwah

    BalasPadam
  23. al-fatihah.. takziah.. tabahkan hati ok dear..

    BalasPadam
  24. salam takziah buat awk sekeluarga..
    smoga terus sabar & tabah..
    Al fatihah..semoga rohnya tenang di sana..

    BalasPadam
  25. zul, sori sebab tak tahu. saya mmg update blog cuma tak blogwalking je. Takziah k? Saya sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah.

    BalasPadam
  26. Moga tabah hadapi hari2 mendatang tanpa dia yang tersayang di sisi..

    BalasPadam
  27. moga zul tabah n kuat yer... maaf la baru on9 balik... jadi terlambat tahu... takziah...

    BalasPadam
  28. sorry weh ak bru bce..takziah..ak fhm sbb ak dh lalui sme ni..tabahkan hati mg k

    BalasPadam
  29. aduh.. da telepas pulak nk sampai kt kenduri tuh..

    al-fatihah..

    BalasPadam
  30. jangan sedih sedih okayy broo .
    kuatkan semangat :)
    haa, apa lagi .
    baca jangan tak baca .
    hikhikkk !

    BalasPadam
  31. salam takziah.. al-fatihah.. kau seorang yang tabah..

    Allah lebih menyayangi beliau..

    BalasPadam
  32. takziah yee .. kuatkan semangat :)

    BalasPadam
  33. takziah.. bersabarlah wahai hati.. kuatkan diri keyh.. paper pun, tengs datang blog n puji2.. saya ase awak nk ckp cm siti payung.. huk3..

    BalasPadam
  34. kuatkan semangat ye bro..
    Allah tu selalu ada dgn kita...

    BalasPadam
  35. saya pun pernah kehilangan, dan saya faham..sabarlah yer...

    BalasPadam
  36. salam..takziah wat awk..bersabralah..Allah lebih menyayangi nyer..terus tabah hadapi liku-liku hidup ini..n satu pesanan juge dr teman se blog kite.. iaitu oligo juge ucapkan salam takziah pada awk..

    BalasPadam
  37. yang penting ko sabar atas segala dugaan tu bro....tanggung jawab ko sebagai anak masih harus dijalankan ...

    BalasPadam
  38. al fatihan. semoga arwah tergolong dlm golongan yg beriman. dan sejahtera di sana. amin~

    BalasPadam
  39. Al-Fatihah..semoga arwah ditempatkan bersama org2 yg beriman dan beramal soleh..

    BalasPadam
  40. Saya tertinggal. Sorry.

    Takziah buat anda sekeluarga ye.

    Tabah ;)

    BalasPadam
  41. oh baru tahu...
    takziah ye.
    alfatihah

    BalasPadam
  42. rasanya tak terlewat kn. nk ucap takziah.

    al-fatihah jgk =)

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.