Awek Cun Dihari Raya.. Sentap Babe..

September 02, 2011
Sepanjang aku duk BW, aduih.. tak habis2 lagi pasal raya.. depa semua duk tunjuk baju raya la, duk posing dgan gaya yg menggoda la..Awek-awek comel.. Fuhh.. sentap babe..  Arghh.. jatuh iman aku bila tengok telatah diaorg ni.. 
Ini membuatkan aku jadi jeloaus.. apabila aku jelous aku, akan pikirkan benda bodoh.. apabila aku buat benda bodoh.. air aku smakin banyak.. apabila air aku semakin banyak.. dalam tandas la jawabnya.. 
Pandai2lah korang sambung, apa yg terjadi selepas itu?.. haha..

Arghh.. raya tahun ni.. tak semeriah dulu.. sikit je org yg datang rumah.. dan aku pun malas nak pergi rumah diaorg.. haha... 
Disebabkan aku sedikit deman.. sakit tekak.. nak makan pun tak boleh... dan sakit perut.. maka aku lebih banyak menghabiskan masa dengan tido... tido.. tido.. 
Oh!!! Damm.. tidor ni letih kot.. pening kepala..berat tubuh.. mimpi basah.. Ahhh.. aku benci tidor..

Baru hari ini, perut aku tak rasa sakit .. tahan r sikit dari semalam.. , angin banyak kot.. haha.. 
Aku pun, malas nak cite panjang.. just nak kongsi gambar raya aku.. haha..
gambar ni, macam tak raya je.. huhhu..
sorry r.. raya tahun ni.. hanya gambar ni je yg dapat aku ambik.. huwaa..

Gambar semalam punya.. 
p/s: mood raya tak de tahun ni.. dan aku harap sangat, aku sempat untuk jumpa Ramadhan dan beraya untuk tahun depan.. Aminn..

25 ulasan:

  1. haaa dalam tandas buat gapo tuu.. wuahahaha.. muko gengster molek :D

    BalasPadam
  2. hahaha :D muka bukan main ganas woooo~ eh, dia ada gambar raya :p

    BalasPadam
  3. berat do'oh lalu demo ni...
    nikoh la cpt2...=p

    BalasPadam
  4. misteri dalm bilik air wat pe..hahaha..
    eh, awat tak pakai bj melayu.. tak kan t'shirt je?

    BalasPadam
  5. adess,laki2 mmg x ske pkai baju raye time rayer..huhu

    BalasPadam
  6. lol.. baju melayu aku pakai masa g solat hari raya je.. lpastu salin r..

    BalasPadam
  7. aiyooooookk!! abg hensem!:p

    gapi tu ku bg yg cacing beku daa :p

    BalasPadam
  8. dlm sakit2 tu sempat snap gmbr raya kot..huhu :p

    BalasPadam
  9. haha, muka gangster woo.

    ehem ehem, dalam tandas ada sabun.

    sabun di bilik mandi, sabunnnn :P

    BalasPadam
  10. Selamat Hari Raya, Fattah!

    BalasPadam
  11. apa2 pun slmt hari raya...tido pun ok jgk...aku tido sampai pening... :D

    BalasPadam
  12. tgk dress up ko tuh mmg xd mood rya hahaha..
    aishhh...

    BalasPadam
  13. dasyatnye even tak faham sangat,haha.selamat hari raya :)

    BalasPadam
  14. dalam tandas lama2 buat pe tu..haha...

    BalasPadam
  15. Naper dorang cakap muka ko ganas erk? xnampak ganas pun ... jangan selalu 'buang anak' dalam toilet nanti susah bila dah kaawen ... :)

    p/s: sika ngan org Kelantan, kat sekolah dulu guru2 Kelantan la yg paling best ... Rindu ngan cikgu Abdul Syukor dri Pasir Mas dan cikgu Yang Mulia Tengku Adenan ....

    BalasPadam
  16. perut terkejut tu bro ..
    tu yg sakit tu .. huhu

    BalasPadam
  17. ni gangster ni
    tapi gangster dalam tandas je lah
    kesian adik tu kena tonyoh
    kah kah kah

    BalasPadam
  18. buat apalah dalam toilet tu,hari2 mcm tu lemah otot2 kaki tuh...heh

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.