+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Rabu, 31 Ogos 2011

Wordless Wednesday : Suatu Hari Nanti Ia Akan Jadi Milik Aku

8:00:00 PG

Share it Please


Sedang mengumpul duit raya nak beli DSLR.. haha.. 

13 comments:

  1. Selamat hari raya dan selamat hari merdeka..

    amik la saya punya, malas la guna besar sangat

    BalasPadam
  2. wahhh...selmt mengumpul duit

    BalasPadam
  3. wah..aku pun nak..
    aku tgah usaha gak..harap dapatlah..hehe

    BalasPadam
  4. @Imanshah ; haha..nak-nak.. mari r, aku bayar..

    BalasPadam
  5. inna pun teringin jg nak ada dslr...tp duit tak cukup..kena kumpul pelan2 la..btw,selamat bhari raya...^^

    BalasPadam
  6. duet raye dpt tuh simpan2 lah :D

    BalasPadam
  7. insyaAllah.. x mustahil :)

    BalasPadam
  8. canggihnya tabung..hehehehe..

    BalasPadam
  9. haha tabung pn bntuk dslr :D

    BalasPadam
  10. dlu ada slr nie tp kena curik da....perompak pecahkan tingkap keta....jahat tak guna toi....

    BalasPadam
  11. Skrg harga dslr dah agak murah banding time aku beli dulu2 =)

    time nak beli tu pun fikir bkali2 sbb takut xcited memula je, so far xlg rs bosan =)

    BalasPadam

Terima Kasih :D