Selasa, 23 Ogos 2011

Semakin Lebat Bulu Kaki, Semakin Kuat Nafsu Seks.


"Mak aii.. Fattah, lebatnya bulu kaki ko? Ni mesti kuat nafsu seks ni?"
Kata-kata ni, sering aku dengar bila aku pakai seluar pendek ( seluar tiga suku la ).. Setiap kali aku pakai, jiran aku mesti cakap macam tu r.. Kurang asam.. tak pasal-pasal aku di cop sebagai org yg bernafsu ..gilakan seks.. huhu.. Oh!! Demm.. aku diam je la sebab benda betul pun.. huwaaa... haha..

Jadi mengikut kesimpulan aku la, semakin lebat bulu kaki, semakin kuat r nafsu seks. Boleh pakai ke teori macam ni? Erm.. aku kena selidik ni.. kena buat research dulu r.. Kalau pada diri aku.. memang betul la.. aku ni kemaruk nk kahwin.. haha.. maklumla.. air dah naik di kepala..

Cuma yg aku tahu, cukur bulu kaki ni, berdosa... Aku ada seorang member ni.. ada ke patut dia cukur bulu kaki dia.. Erm.. apa nak jadi la..  Saja-saja nk cukur dia cakap.. Aku pun apa lagi.. bagi la tazkirah kat dia tang tu jugak.. 

Bukan nk tunjuk aku pandai, just sekadar nasihat dari sahabat kepada sahabat. Apa gunanya aku,sebagai sahabat kalau, sahabat sendiri rosak kerana aku..

39 ulasan:

  1. Balasan
    1. [#]PORN|10 jenis Gambar Bogel Cerita Lucah Teruk
      [#]PORN|Pelakon filem lucah teruk dibelasah teman lelaki
      [#]PORN|cerita lucah teruk janda melayu dengan pakistan jual karpet

      [#]PORN|kisah sex: CERITA LUCAH GURU BERTUDUNG
      [#]PORN|melayu luncah video
      [#]PORN|lucah awek bertudung

      [#]PORN|Cerita Sex Melayu | Cerita Lucah Melayu
      [#]PORN|awek bertudung telanjang
      [#]PORN|Aksi Bogel dan Kontroversi Pelajar UMP


      [#]PORN:pepek luncah awek
      [#]PORN:luncah video terbaru
      [#]PORN:gambar gambar luncah

      [#]PORN:cerita rogol awek bertudung
      [#]PORN:video rogol awek
      [#]PORN:awek di rogol jejaka
      [#]PORN:rogol awek melayu

      [#]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
      [#]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
      [#]PORN|Video bogel awek arab dance



      [#]PORN|Awek kampung mandi bogel
      [#]PORN|Foto awek malay bogel - Camcon Oil
      [#]PORN|AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
      [#]PORN|(45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


      [#]PORN|Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
      [#]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
      [#]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
      [#]PORN|spy cam awek bogel

      [#]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
      [#]PORN|awek bogel sangap batang
      [#]PORN|Lucunya Malam Pertama

      [#]PORN|Awek Berjerawat Bogel
      [#]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
      [#]PORN|Gambar Awek Jepun Bogel
      [#]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

      [#]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
      [#]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
      [#]PORN|Malay Girls and Malay Sex

      [#]PORN|DOWNLOAD MOVIES 18+
      [#]PORN|melayu luncah video
      [#]PORN|lucah awek bertudung





















































































































































      Padam
  2. cukur kaki berdosa erk ? Baru tau ..nasib x cukur sebab prnah sekali dulu masa masih sekolah menengah cukur bulu kaki ni-x selesa abis, rasa rimas je ... ingatkan boleh sebab bulu **** kan sunat di cukur .... :)

    BalasPadam
  3. betul2.klu cukur bulu kaki mmg berdosa..melainkan jika bulu kaki tu mengaibkan dia..dia diharuskan.Wallahu'alam.klu utk suka2,kecantikan dan kebanggaan kaki sape paling licin.mmg dosa la..

    haha..oo mak aii..lelaki majoriti mmg byk buluuuuuuuuuuu.lalalaalaa

    BalasPadam
  4. cepat lah berkahwin . jangan air tuh pergi tempat lain lak .

    BalasPadam
  5. hahaha..sy prnah dgar jgak isu nih..rasenye la, knape dia ckap yg banyak bulu kaki tuh kuat nafsu, sebab badan subur kot..bila badan subur nafsu pun kuat..huahua

    BalasPadam
  6. rasanya x semestinya kot... berdasarkan pengalaman... opssssss i dah kawin ok! lelaki x berbulu kaki lebat pun kuat juga nafsunya...

    kuang3... ;) hahahahahaha

    BalasPadam
  7. kalau pempuan di bolehkan.. tp dgn bersyarat law nak ckur.. (sowi.. sebelm pika ckap da rujuk ngn ustaz dlu..) kalau kaki pmpn menyerupai lelaki.. boleh je ckur.. :) law laki ckur bulu kaki?? aiyoo.. nape lak ye??

    BalasPadam
  8. hahhaha...betul ke teori nih..adehhh
    takpayah la cukur bulu kaki tuh nanti lagi lebat adelah..

    BalasPadam
  9. Salam;
    aku tak ada bulu kaki laa.bulu dada adalah.Heheheee!

    BalasPadam
  10. wah , xcaye2.. sbb bulu kaki pon bnyak gak ..
    hahha

    BalasPadam
  11. kenapa aku penah dengar jiran aku kate bulu kaki ke bulu tangan lebat mak mentua sayang lebih,,hahahaha

    macam lain pulak kan,,haha

    BalasPadam
  12. nampaknya ko da masuk senarai wajib kahwin da nie..haha!

    BalasPadam
  13. aiyaaa~ peda'ah jer suma ni...bulu kaki aku panjang per...napsu x kuat pon..bkn bmakne ak mati pucuk ok..biase2 je.. :)

    BalasPadam
  14. kalu ikutkan, hormon testosterone lebih, jadi mmg btul pun.

    BalasPadam
  15. wow satu tuduhan yg mcm tak betul je..cer fikir klw org tu jenis mix blood dgn pakistan or hindustan ke ank dorang akn ada bulu kaki lebat tau even pompuan..lebat bukan serabut ok.tp klw ikut research tak pernah dgr pulak..

    fasal cukur bulu kaki sebenarnya tak berdosa..ia bergantung pada niat kita..contohnya bagi org pompuan yg ada bulu kaki yg lebat dorang berhak mencukur sbb tak nak nampak mcm kaki lelaki dan menjaga maruah dorang supaya tak malu: sumber ustazah den..

    bagi den nafsu nk kawin tu biasa la..kamu dah 20 tahun.. :)

    BalasPadam
  16. @azurie : Cuba awak baca sekali lagi, ini semua adalah kesimpulan aku sahaja..dan pandangan aku je..
    ianya masih dlam kajian..

    Yg cukur bulu kaki tu, aku becakap atas dasar lelaki..berdosa bagi lelaki la..kalau perempuan dibolehkan.. utk menjaga maruah dan menjaga hati suami..

    BalasPadam
  17. hadiah buat kamu:

    http://dlangitbiru.blogspot.com/2011/08/tips-hilangkan-bulu-kaki.html

    Thanx :)

    BalasPadam
  18. tiap2 kejadian dan ciptaan Allah s.w.t. ada hikmahnya, dan jgn sesekali berprasangka buruk SEBALIKNYA sentiasa brsyukur dengan takdir yg ditetapkn oleh-NYA

    BalasPadam
  19. Bulu kaki tak ada..
    Bulu ketiak je ada..
    Kuat apa pulak tu?
    Haha

    BalasPadam
  20. yakaaa ?? bukan lelaki mmg lebat ka bulu kaki...

    jiran kamu tu jeles kot..haha

    BalasPadam
  21. okeh what bulu kaki panjang .kang tada baru merintih nak bulu kaki :D

    BalasPadam
  22. Ohh tidak , bulu kaki aku lebat , hahahhaa~~

    BalasPadam
  23. kalau nk diikutkan pd research mmg betul pn . tayah buat research tgk pglaman sndiri suda. sape mkn gula die terasa manisnye. hik3. tp, nenek kite x kasi cukur sbb nenekk kite kate salah satu bulu tu bwak tuah... sape2 ade bulu kaki lebat cuba tengok ade x salah stu dr bulu tu lain dr yg lain ? :) itulh bulu bertuah hehe

    BalasPadam
  24. ye ke ni..kalau bulu len lebat cmner eh??hehhehe..gurau je
    Abah Khalisha Teringin Jadi Famous

    BalasPadam
  25. KAKI SY BYK BULU JADI HATI2.MUAHAHA

    BalasPadam
  26. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  27. mak sye ckp mse dy ngandong kn sye .. dy penah mkn sayur rebong so time sye lahir bulu kaki n tngn lebat .. so bkn sbb mix2 blood la .. xdey mkne pown bnde tu .. sye ngaku sye kuat nafsu .. :) bkn seks taw mkn jew .. hahahaha

    BalasPadam
  28. kalau bulu kaki pon xde mknenye xde nafsu ke?

    BalasPadam
  29. pertumbuhan bulu kat badan dgn kadar hormon berkait testosteron dalam badan. n hormon testosteron adalah hormon pembiakan kaum lelaki.

    untuk hukum bercukur atau selainnya lebih baik dapatkan penjelasan dari ulama' yang diyakini ilmu mereka. harap jangan simply letak sebarangan hukum atau just ambil dari mana2 website.. tanpa diteliti terlebih dulu.

    BalasPadam
  30. Kenapa aku kuat nafsu tolong aku pls....... Pening la aku laki laki aduh sedih nya

    BalasPadam
  31. Meh wazzap abg ND 0194176025 aman kn jiwaraga jgn rasa cam dtg dari Sipiluk..or planet of the apes

    BalasPadam
  32. Alhamdulillah. Kami akan cuba menjawab soalan sdr alhakim dengan kadar kemampuan yang ada, Insyaallah.

    Ulama membahagikan 3 kategori didalam kes mencabut bulu rambut dari badan manusia :-

    a. Rambut/Bulu yang Islam melarang di cabut/cukur. eg: bulu mata, janggut bagi lelaki.
    b. Rambut/Bulu yang galakkan di cabut/cukur. eg: bulu ketiak, bulu kemaluan, misai.
    c. Rambut/Bulu yang didiamkan didalam Islam (tidak disebut larangan atau keharusannya).

    Persoalan seperti bulu2 atau rambut2 selain dari yang diatas, dimasukkan kealam kategori ‘c’, eg: bulu dada, bulu kaki, bulu dipipi, bulu di tangan dsb.

    Ulama’ khilaf didalam hukum membolehkan ianya dicukur/gunting atau tidak? Ada yang berpendapat bahawa mencabut atau mencukur bulu2 ini termasuk dibawah kategori mengubah kejadian Allah, dimana Allah menyebut bahawa Syaitan telah berkata :-

    وَلَآمُرَنَّهُمْ فَلَيُغَيِّرُنَّ خَلْقَ اللَّهِ

    “….aku akan menyuruh mereka mengubah ciptaan Allah” – [al-Nisa’ 4:119]

    Ada yang berpandangan bahawa ini termasuk perkara yang di diamkan oleh Allah swt dan Rasulnya  , maka hukumnya harus. Pandangan ini dipersetujui oleh kebanyakkan ulama. Ulama’ al-Lajnah al-Fataawa Arab Saudi dan Syiekh Ibn Utsaimin misalnya amat cenderung mengatakan harus mencukur/mengunting bulu2 didalam kategori ‘c’ tadi.

    Beberapa petikan pandangan beberapa ulama’ :-

    a. Fatawa dari al-Lajnah al-Daa’imah :-

    لا حرج على المرأة في إزالة شعر الشارب والفخذين والساقين والذراعين ، وليس هذا من التنمص المنهي عنه

    “Tidak menjadi kesalahan bagi wanita jika dia ingin membuang rambut/bulu diatas bibir, peha, betis dan tangan. Ini bukanlah bahagian mencabut/tanammus yang dilarang” – [Fataawa al-Lajnah al-Daa'imah, 5/194, 195].

    b. Mawsuu’ah al-Fiqhiyyah :-

    وأما حلق شعر الجسد في حق الرجال فمباح عند المالكية , وقيل : سنة , والمراد بالجسد ما عدا الرأس

    “Mengenai mencukur rambut di badan didalam kes lelaki ianya dibenarkan menurut mazhab Maliki, dan dikatakan sebagai sunnah, dan apa yang dimaksudkan dengan jasad/badan adalah semua anggota dan tidak termasuk kepala” – [Mawsuu'ah al-Fiqhiyyah, 18/100].

    c. Syeikh Dr Ahmad al-Haji al-Kurdi, panel Majlis Ensaiklopedia Kuwait :-

    يجوز للرجل أن يحلق شعر صدره عند عامة الفقهاء، وقال بعضهم فيه مخالفة للأدب.

    “Di benarkan bagi lelaki mencukur bulu dadanya disisi pandangan umum para fuqaha’, dan berkata beberapa ulama’ bahawa ini bertentangan dengan adab” [Syubakah al-fataawa al-Syariiyah, Syeikh Dr Ahmad al-Haji al-Kurdi. URL : http://www.islamic-fatwa.net/viewtopic.php?TopicID=1927#4180 ]

    Kesimpulannya bahawa bulu dada tidak termasuk dari kalangan bulu/rambut yang dilarang membuangnya.

    BalasPadam
  33. Meh guna wax Nobulu abg N...wazap 0194176025 hnya RM20 jaa clean n smooth klu nak yg better package RM30 putih n lembut n plus bulu mati akhirnya ..bersama pelulur n powder perencat akar bulu...huuhuhu

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Another Source

JANGAN TERTIPU dengan tulisan-tulisanku..kerana itu BUKAN PENGUKUR IMAN seseorang, JANGAN TERTIPU dengan tulisan-tulisanku.. kerna aku hanyalah seorang MANUSIA BIASA yang masih lagi dalam proses MENCARI kemilau CAHAYA ISLAM. BERUSAHA menjadi UMAT yang SOLEH dan bukan bermaksud aku adalah manusia sempurna..tapi melalui tulisan-tulisanku ini, aku berusaha MENCARI REDHA ALLAH dan MEMPERBAIKI DIRI untuk menjadi yang TERBAIK, InsyaAllah..!!

TIDAK AKAN BAIK suatu PERKATAAN melainkan dengan perbuatan, dan tidak akan baik suatu perkataan dan PERBUATAN melainkan dengan niat, dan tidak akan baik suatu perkataan, perbuatan dan NIAT melainkan dengan SUNNAH..