+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Ahad, 14 Ogos 2011

Rindu Kembali Bertaut di Pagi Hari..

5:49:00 PG

Share it Please
Hey..selamat bersahur semua.. Aku tak mahu cakap banyak pagi ini.. just nk cite aku mula rindu pada zaman dahulu.. Tak tahu la aku...perasaan ini datang tiba-tiba..Arghh..Malas aku nk ingat cite lama... tapi
itulah pengalaman aku..pengalaman yg mengajar aku menjadi lebih dewasa.. Lihatlah..:

ni masa aku blajar di Kolej Mara Kuala Nerang.. really miss korang semua..S08.. tetap dihati dow..


last pic..before end of the study... huhu..--cuba teka..mana aku?--

Aku rindukan kelas S08.. bila la dapat jumpa korang semua eh? 

11 comments:

  1. Hai..
    salam ziarah..
    btw, da follow awk da..
    n slmt berpuasa jugeks.. (^_*)

    BalasPadam
  2. salam...junior sy la ni...hehehe..tc husni jd penasihat kelas kterg gk batch 2008/2009..best kn tc baik sgt...KMKN terbaikkk!!

    BalasPadam
  3. met pagi...!!..jenjalan kat sini..dan pollow...;d

    BalasPadam
  4. owh..budak matrik ke??
    hahaha....
    (^_^)

    BalasPadam
  5. sapalah yg tak rindu kwan lma...?bnyk nostlgia indah yg berlku....mmg sukar dilupakan...so,tak mustahil rasa rindu itu dtg tiba2...(ada chance boleh jd novelis x saya?)

    BalasPadam
  6. kadang2 terfikir nak jadi budak2 balik pun ada, nak balik smua kenangan2 masa zaman sekolah, dgn kawan2. :D

    BalasPadam
  7. zaman muda belia mmg zaman terbaik.. huhu..

    BalasPadam

Terima Kasih :D