+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Isnin, 29 Ogos 2011

Hati Menjadi Sayu Tika Azan Bergema.

11:40:00 PTG

Share it Please

Sekarang ni, aku duduk seorang diri dirumah aku. Yang lain semua dah tido. awal gile tido.. 
Sekarang ni, aku duk mengadap laptop aku.. 
Tiba-tiba.. kedengaran suara iman di Masjid Machang, sayut-sayut menyebut khalimah tahkbir raya..
Sayu je aku rasa.. Perasaan yg tak nak beraya ni.. kembali sayu.. sayu... erm..
perasaan nak menangis pun ada.. 
Sekarang ni, aku cuma nak dengar tahkbir je.. sejuk rasa hati..
Ok.. Slamat hari raya semua.. 

p/s: perasaan apakah ini? aku masih tak paham...

11 comments:

  1. raya bro raya..
    huhu~
    selamat hari raya..

    BalasPadam
  2. ayuh kita berbicara denga-nya di setiap sujud terakhir .agar perasaan ini ada arah tujunya . tetapkan perasaan yg berbaur cinta kpd-nya , agar kita di limpahi rahmat di bulan permulaan syawal .:)

    BalasPadam
  3. :') ade perasaan lain tu









    selamat raye zul

    BalasPadam
  4. selamat hari raya :) maaf zahir batin :)

    BalasPadam
  5. perasaan bersyukur dapat meraikan hari raya...
    seribu kemaafan dari saya...

    BalasPadam
  6. kalau kau rasa sayu dengar takbir tu org yg kat dalam kubur tu lebih sayu. sebab bermulanya takbir maka bermulalah kembali seksaan kubur. sama-samalah kita mendoakan mereka yg telah pergi ye.

    selamat hari raya. :)

    BalasPadam
  7. uik tak balik kampung ke??

    tak mo sedeh2 waktu raya ni :)

    BalasPadam
  8. salam ziarah. salam aidilfitri.

    sabarlah wahai sahabat andai ada kesulitan yang menyebabkan kamu begini. Janganlah begini dihari kemenangan kita. Sabarlah lagi kawan. InsyaAllah.

    BalasPadam
  9. Tambah2 pula dengar lagu sudirman.."Dalam dingin subuh" perghhh sayu gilerrr hati..Apa2 pun jangan lupa pakai Ray bandi pagi Raya..Pasti bergaya.

    BalasPadam

Terima Kasih :D