+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Isnin, 15 Ogos 2011

Bangun cepat.. pergi solat subuh dulu...

6:18:00 PG

Share it Please


Salam... Selamat pagi semua... Fuhh, semalam aku mimpi bro.. mimpi yg pelik sangat.. aku ditarik semasa aku tidor.. tubuh aku berasa sangat panas...seperti aku ditarik masuk ke dalam neraka.. tiada ayat suci yg dapat aku baca, hanya tawakkal dan redha...kerna lidah aku kelu.. memang ngeri r..kepanasan tu masih terasa lg.. Mungkin ini satu balasan di atas segala dosa-dosa aku yg lalu ...Memang menakautkan.. setelah itu aku tersedar... dan aku tersedar lagi...
rupanya itu cuma mimpi di dalam mimpi..--macam real dow--

Ok la.. bab mimpi dah lepas... ni bab bangun subuh plak..
Mengikut apa yg aku alami dan aku kaji, Kalau kita bangun sebelum subuh, tubuh kita akan rasa lebih segar drpd bangun selepas waktu subuh.. Haaa.. itu cite lama la.. bangun lewat sokmo.. sekarang ni, aku dah tak macam tu.. Walaumacam mana pun, aku akan gagahkan diri aku juga bangun solat subuh,.. Kalau berat sngat pun, aku smbung pulak tidur lepas solat..

so..moral of the story... bangun cepat..pergi solat subuh dulu..baru kita berblogging.. haha..


11 comments:

  1. pstt.. dynda follower ke 1111 la. hiks! :D

    *eksaited pulak >.<

    BalasPadam
  2. nauzubillah...sebab tu la lepas sahur,selalunya saya tak tidur..
    masa bulan puasa ni,subuh selalu awal..suka sangat

    BalasPadam
  3. mimpi dalam mimpi?eeerrrr..mimpi masuk neraka?bnyakkn amalan bang yew...mana tau ada petanda buruk kew,apa kew??latih diri bgun sebelum subuh yew?......!!!!kata nak jadi suami org..heeheehee....^^
    p/s:aiman sendirik pon bngun kul 7....subuh gajah plak tuh..heehee....kadang2 lew...bukannya sokmo.....ore klate ko demo nih?

    BalasPadam
  4. itulah barakahnya bgn sahur. kita boleh solat subuh dgn tenang tanpa rasa ngantuk. Solat subuh di awal waktu kan lebih baik!;)

    BalasPadam
  5. oo umpama mimpi dalam mimpi ni..

    BalasPadam
  6. @Aiman K-pop : mandai la ko.. aku baru nk berubah la..slow2 r..

    BalasPadam
  7. ok..mimpi tu scary.. setakat ni xpenah mimpi yg seumpama mcm tu..

    BalasPadam

Terima Kasih :D