+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Selasa, 23 Ogos 2011

Apa Pendapat Korang Tentang Blog Aku ni..?

6:39:00 PG

Share it Please
Gud Bye .. hoho..
Haha...akhirnya.. dengan bangganya aku memperkenalkan.. template baru blog aku.. haha..amacam? nampak lebih matang kan? Setelah semalaman, aku tak tido, duk cari template ni.. Mujurlah aku dibantu oleh Sahabat aku yg tak tidor juga semalam.... hohoho..

Tima kasih r,  aku ucapkan kepada Firdaus kerana sudi tolong aku renovate blog ni.. haha.. Apa2 pun.. kita cuba dengan template ni dulu.. haha.. sekarang ni..semangat untuk berblogging semakin memuncak setelah,
aku tahu, kenapa korang berblogging sebenarnya.. haha..

Fuhh.. Selamat pagi r untuk semua.. cuba r dulu jelajah blog aku ni..godek2 entry lama .. aku nak g solat subuh dulu lpas tu sambung tido .. penat woo..

Aku harap korang semua lebih selesa untuk baca entry blog aku ni.. segala kekurangan amat dikesali..
kalau ada pandangan..boleh tinggalkan di ruangan komen.. nanti aku terjah korang.. haha..

Ok.. Selamat Pagi dan Selamat tido..ZZZzzzzzz

14 comments:

  1. template smart doh n simple. dulu aku nk pakai yg ni jugop. sbb tu aku syorkan yg ni

    BalasPadam
  2. wahh...wajah baru..nice ... ok je... yg plg penting mudah nk membaca... :)

    BalasPadam
  3. Salam;
    bagus dan tak lambat dibuka serta senang dibaca...

    BalasPadam
  4. ok je..nampak la matang dari dulu..(kipas sikit)hahahaha..teka teki ko tu aku tengah dok pk neh..ko bagi aku mase 24 jam dulu ye..hahahhaha..petang2 kang kot otak ni dah tak serabut dengan kerja aku jawab..kalo aku jawab betol ko nak bagi adiah ke?hehehehe

    BalasPadam
  5. template ni nampak kemas dan tersusun...simple jerk..

    BalasPadam
  6. @oligo : kalau ko dapat jawab.. aku promosi belog ko..utk 10 hari di blog aku.. amacam..? ada bra..?

    BalasPadam
  7. suka ni weyh..simple dimple! sejuk mata aku baca2 kat sini..

    okie dokie..happy blogging.. :D

    BalasPadam
  8. owh..terang sungguh biji mataku tatkala BW disini :) ok la bro..simple but nice..

    BalasPadam
  9. simple but nice...suka sangat xdelah asyik itam jer...macam ler dunia nie itam n gelap jer

    BalasPadam
  10. haha..tima kasih semua..atas pandangan yg berguna tu.. huhu..
    happy blogging

    BalasPadam
  11. gile ar...blogger famous ea skrg....followe 1000++

    BalasPadam

Terima Kasih :D