+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Sabtu, 20 Ogos 2011

Apa pendapat korang dengan fesyen menutup aurat macam ni..?

7:30:00 PG

Share it Please

terbaik r... ni selalu aku jumpa time, aku masuk sukan olahraga di sekolah dulu2.. Fuhh..memang banyak r.. tapi tak adala sampai macam ni sekali, pakai seluar pendek doe.. 
biase nya..budak2 siam je yg pakai macam ni.. kalau yg melayu pun.. paling kurang..
seluar panjang..rambut ikat je..
Tapi yg ni..aku bagi 5 bintang.. bodoh punya olang..
atas tutup..tapi bawah buka babe.. haha..

credit : sini

29 comments:

  1. kurang didikan agama tu kot.. :)

    BalasPadam
  2. menyampah pula aku tgok gamabar tu grr

    BalasPadam
  3. hahaha speechless la kot...tak dapek den nak tolong...mungkin dia igt kalau buat gitu,leh lari laju kot..

    BalasPadam
  4. xsuke!
    si bju biru: woohhh...ngeri tgokkkk!

    BalasPadam
  5. huh rasa mcm nk ketuk kepala dia ngn pembaris kayu! cikgu pun tak menegor ke haishh!!!

    BalasPadam
  6. Majulah sukan utk negara. Hehe.

    BalasPadam
  7. haha. ade ke cmni? huhu

    BalasPadam
  8. hish, baik xyah pkai tudung terus...bt malu org pompuan je..

    BalasPadam
  9. hmm..walaupun sy x cukup sempurna dlm menutup aurat..tapi,rasa segan jgk nampak ada org berpakaian mcm ni..macam2 hal..

    BalasPadam
  10. salam.......betul la apa fesyen la budak ni pakai...atas tutup bawah terbuka baik x payah pakai tudung tu...

    BalasPadam
  11. macam ni pun ader ker...lawak betul

    BalasPadam
  12. macam ni pun ader ker...lawak betul

    BalasPadam
  13. kenapa pakai tudung kalau pakai suar pendek? haishh, tak paham tol =.=

    BalasPadam
  14. seluar panjang kene curi kot huhu

    jom join
    http://gurlgemini.blogspot.com/2011/08/segmen-oshin-mimpi-yang-paling-best.html

    BalasPadam
  15. kah kah kah, buat malu je -_-

    BalasPadam
  16. hahaha
    baik tayah pakai tudung doe ! :?

    BalasPadam
  17. bodoh betul pompuan tuh... otak dia entah letak kat kepalalutut kot.... haish...

    BalasPadam
  18. JAMBAN~ =.= islam mewajibkan tutup aurat, bukan pakai tudung..sekali lagi, JAMBAN~ Grrr

    BalasPadam
  19. kiranya tak gunalah tutup aurat kat kepala, tp still aurat yg lain masih terdedah jg...

    BalasPadam
  20. aiii..wat malu je...apa dia pk ms pakai cm gni..emmmm

    BalasPadam
  21. tak cukup blaja agama la tu .kasi kerat la kaki dia..hee

    BalasPadam
  22. xleh nak judge juga. kena tengok didikan yg diterima oleh mereka.

    kadang kita nak menunding jari, tapi kita sendir belum cukup bagus untuk cakap mereka tak bagus. wallahua'lam.

    BalasPadam
  23. bahaha !!hadoii.. otak letak kat mne dik oii.. xde guna tudung kat kepala tu.

    BalasPadam
  24. admin ni suka lah tu orang dok kutuk2 orang dalam gmbar tu kan..

    BalasPadam

Terima Kasih :D