+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Jumaat, 26 Ogos 2011

Akhirnya, My baby Selamat melahirkan anaknya..

5:34:00 PG

Share it Please
Cerdit google..
Hohoho....
"Senangnya dalam hati
Kalau beristeri dua
Terasa dunia ini
Ana yang punya

Kepada isteri tua
Ana sayang padanya
Kepada isteri muda
I say i love you"

Hei... apasal keluar lagu madu tiga ni..? Zazzz.. pi main jauh2 nuh.. 
Hahaha.. aku gembira lagi.. sebab semalam, my Baby selamat melahirkan anaknya.. anak sulung babe...
haha... banyak jugak r, adala dalam 10 ekor. Setelah sekian lama Papa menunggu, akhirnya salamat jugak ko beranak ye..

hehe.. Ikan guppy aku tu.. jenis dia, sebijik macam di atas tu.. Aku tak boleh ambik gambar dia.. privasi kot..
lagipun, dia masih terkejut, kerana dapat anak sulung.. letih lagi tu.. Bagila dia rehat dulu.. 
Tapi, aku kena hasingkan bapak dia dgan mak ikan guppy tu.. Sebab bapak dia ni,  jahat r.. nafsu seks kuat sangat.. selalu nak main dgan ibu guppy tu.. kurang asam betul.. mengalahkan tuan dia je..

Aku nak ucapkan, selamat hari lahir kepada baby-baby guppy aku yg baru lahir smalam.. wish u all.. sihat2 belaka dan cepat besar eh.. tak sabar papa nak tengok.. haha

38 comments:

  1. ha??ikan guppy bersalin??? nk tgkkk.tak pernah tgk ikan beranak,.=p

    BalasPadam
  2. tahniah bro
    dah jadi bapak angkat kepada ikan2 tersebut

    BalasPadam
  3. @nurul ain : hoho.. beli la ikan guppy.. mudah je plihara.. cukup sbulan, branak r dia..

    @azatlazat : hehe.. tima kasih..

    BalasPadam
  4. suka ikan. tp x boleh bela sebab ada kucing dekat rumah.

    BalasPadam
  5. wah best yer ada bela ikan ...lagi2 dah beranak pinak nie

    BalasPadam
  6. wowww daebak...untung kamu ya dapat anak angkat free...hihi
    selamat mendapat cahaya mata...ehh opps betul ke ayat tu? Hmmm... apa2 je la...

    BalasPadam
  7. adeyhhh...baby fish rpenye...huhu

    BalasPadam
  8. adeyhhh...baby fish rpenye...huhu

    BalasPadam
  9. wah bestnye dapt tgk ikan siap bertelur lg.. n dapt anak.. :)

    BalasPadam
  10. "Sebab bapak dia ni, jahat r.. nafsu seks kuat sangat.. selalu nak main dgan ibu guppy tu.. kurang asam betul.. mengalahkan tuan dia je.." <-- tuan dia penah main dgn ibu guppy tu ke?? haha

    BalasPadam
  11. waaaa

    byk ah cucu pas ni..comeiii nye

    BalasPadam
  12. @muhammad sufian : kurang asam boi betul al ko.. aku just bagi perumpamaan..
    ikan tu mana la ada lubang kot.. kecik sngat.. hoho

    BalasPadam
  13. ikan guppy berpantang berape hari lepas bersalin??44 hari jugak ke?
    ^^

    BalasPadam
  14. aku lamo doh pero ikan gupy.. tapi gupy sangat comel :P

    BalasPadam
  15. @cik May ; 4 ari je..dia beza 40 hari dgan manusia.. haha..

    @freaky : erm..comel macam freaky.. haha

    BalasPadam
  16. isk.. buat terkejut je... belum kahwin tp tetiba dah ada anak.. hehehe

    BalasPadam
  17. tu mesti kes xnk b'hari raya dlm perut mak tu..ngeee :p

    BalasPadam
  18. Comei ikan gupy tu tp Jue cuma rajin bela, kasi mkn tp x rajin nak cuci aquarium hohoho

    BalasPadam
  19. wahhh untungla :P tringin nak ikan guppy.tpi takde kat umah,xdpt nak jga nnt ;(

    BalasPadam
  20. hahaa.mesti comell..nak bg nama apa? nak raya nie..belikan baju raya sedondon..kembar 10.hahaha ;p

    BalasPadam
  21. hahahaha!!! **ok gelak guling2
    speechless..tahniah lah dpt 'anak baru'..:D

    BalasPadam
  22. erk, papa? hahahaha..

    jaga anak lelok ye papa. :P

    BalasPadam
  23. olololo..comel gila..kena tengok elok2 tu..nanti takut papa makan anak..mak ada ke yg makan anak? hahaha..pengsan kalau betul dapat anak kembar 10 kan..

    BalasPadam
  24. tahniah tahniah..aku tak dapat jawab teka teki ko tu..

    BalasPadam
  25. @oligo : ko nak tahu tak, jawapan teka teki aku tu?

    BalasPadam
  26. agak geli...hahha..papa???!!

    BalasPadam
  27. ouwh..dah dapat anak dah. tahniah. sekali dapat 10. jaga lek lok.

    BalasPadam
  28. salam...wah dah dpt baby baru la 10 ekor sekali gus kalau org mcm ni kes naya maknya je...

    baik2 jaga baby tu yer n semoga ia membesar ngan baik ...:)

    BalasPadam
  29. wah..tahniah, sbb dah dpt ank2 angkat ikan yg comel..ramai pulak tue...huhuhu.. =D

    BalasPadam
  30. wah tahniah.. dah jadi bapa. haha~

    guppy tu bela dalam apa? balang ke aquirium? :)

    BalasPadam
  31. comel la..saya suka ikan guppy gak!!

    BalasPadam

Terima Kasih :D