+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Sabtu, 23 Julai 2011

Rindu Datang Lagi..

2:49:00 PTG

Share it Please

Bila berbicara soal cinta.. korang semua mesti pernah mendengar ayat ini kan?

"Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih sanggup untuk mencintai. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya..."

Ha..apa sebenarnya maksud disebalik ayat ini..?

Entah la.. aku pun tak tahu macam mana nk ulas ayat ini.., Aku tidak layak utk berbicara soal cinta.. kerana aku bukanlah.. doktor cinta.. aku juga bukanlah penyair cinta, yg pandai mengukir bait-bait cinta..
tapi.. aku cuma perindu bulan..siang dan malam.. yg pernah gagal dalam percintaan....

Tapi..sekarang ini..
Perasaan rindu itu datang tiba-tiba dan aku mula merindui seseorang..
siapakah......?

7 comments:

  1. tetiba emo..bagai pungguk rindukan bulan..^^

    BalasPadam
  2. @H.J : haha..
    @zaeimah : erm.. entah la..lepas tengok movie td.. rasa lain plak hati ni..
    @Atikah : hehe..sapa eh..? huhu

    BalasPadam
  3. salam ziarah...terima kasih zul!

    BalasPadam
  4. wah, bila hati mula terusik kembali, pasti ayat puitis mula tercipta.. :)

    jangan pernah kata tidak untuk sesuatu yang baru selagi ianya bukan larangan.. :)

    BalasPadam
  5. puitis ayat dalam entri ni bro... trm kasih sbb sudi jenguk2 blog sy.

    BalasPadam

Terima Kasih :D