+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Selasa, 19 Julai 2011

Memang Sengal pun..

9:38:00 PTG

Share it Please
Hahahaaaaa... memang kelakar la.. aku ni sengal kew..? Sebelum tu, aku nk tanya, SENGAL tu apa? aku tak berapa pham la dengan penggunaan sengal tu... Kenapa orang cakap aku ni sengal..? 
Contoh:
 "Sengal r ko ni Fattah" 
..aku tak pham la..so aku buat bodoh je la.. Biase nya, budak popuan yg selalu sebut mcam tu.. kalau budak lelaki, aku tak pernah dengar lagi cakap kat aku ni sengal..

Ini mungkin bahasa KL, aku budak kg, mana la aku tahu.. lepas jumpa dengan kawan2 dari negeri2 lain.. baru aku knal dealek negeri mereka.. hehe.. Biaq pi la.. aku blajq slowq2 sudah..
haha..

Sengal kew? 

p/s : sentiasa menjadi persoalan kepada aku..haha

6 comments:

  1. huahuahua
    sengal tu macam sengal-sengal. kalau diorang kata awak sengal, barangkali mereka dapat merasakan diri mereka sengal-sengal badan masa face to face dengan awak. duhhhh,
    =D

    BalasPadam
  2. sengal kew? kew tu cm x sdp je di dgr..hehe..ke ok la..

    BalasPadam
  3. haha.. sengal2 tubuh dah mcam parkinson plak..

    BalasPadam
  4. sengal tu macam sengal-sengal kat lutut lah...hahahah..!!!

    yep fattah, aurora tu adalah sebahagian dari panorama alam yang memang mutlaknya adalah hak dan ciptaanNya...

    BalasPadam
  5. sengal? tak berapa faham apa tu sengal sebenarnya..

    MOHD NASER.com

    BalasPadam

Terima Kasih :D