+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Khamis, 21 Julai 2011

Kelebihan tak ada awek ..hehe

12:39:00 PTG

Share it Please
Apa kena mengena Gaara dgan cite aku ni..?

Setelah di analisis.. aku lebih selesa dengan keadaan aku sekarang..single.. just a frend k..no more luv-luv story..hehe..
kenapa aku cakap mcam tu..? Haaa.. sebabnya..aku ..aku...aku... suka mcam ni..

1.Jimat masa aku.. 
2.Dapat tido lena..  
3.Tak perlu risau kalu xde miskol 
4.Tak perlu riso nk pakai baju mcam mana pun..
5.Boleh makan apa2 pun dn tak perlu control macho.. 
6.Takde lagi sms boring tgh malam ...erghh..
7.Bley cakap dgn mana2 lelaki /pmpuan..
8.Takde lagi nasihat yg membingitkan tlinga aku..
9.Bleh pergi ke mana-mana pun..tak ada org risau..
10.Tak perlu dgr lawak bodoh lagi..haha..

Tapi.. aku rindukan...something la..???

11 comments:

  1. kalau dah jumpa yg serasi, semua 10 perkara ni pun boleh dpt jugak.... =)

    BalasPadam
  2. haha..setuju..setuju..
    tapi yang no 6 ngan no 10 tu..
    haish..hipokrit la ye slama ni..huhu

    BalasPadam
  3. eh saya bagi je encik somi cakap ngan pompuan lain..kalau nampak pompuan lawa pun saya bagi je dia tengok..siap saya tolong tunjuk lagi..tapi walau pun bini dia tak cun mana dia tetap kata pompuan lain tak lawa..

    dan dia tak pulak kata bini dia ni lawa..hahahaha..cuma comel je. :P

    BalasPadam
  4. tak semestinya dah ada awek semua 2 x bleh wat.... :)

    BalasPadam
  5. ish...tak baik cakap mcm tu... bila kita ikhlas mencintai seseorang, kita akan terima segala kemahuan dia dengan syarat ianya tak bercanggah dgn nilai2 agama dan tidak memudaratkan kita..

    setakat msg, nasihat dan lawak2 tu penting juga dalam sesuatu hubungan, melainkan anda benar2 terpaksa mencintai orang tu..

    yes, buat masa ni alif pun selesa hidup seorang dan keluarga adalah tempat segalanya.

    BalasPadam
  6. couple tak membtaskan hubungan persahabatan..huuuu..nasihat tanda syg..

    BalasPadam
  7. bahagia nye jd org single ye :)

    BalasPadam
  8. Aduh..macam aku yg kena ni.. hehe..
    Maaf ya semua, ini just pendapat aku jew..lagi pun, kami dh jadi kawan biasa..huhu

    BalasPadam
  9. yeah
    single is simple
    double is trouble..
    hehehe
    the more the merrier..howhowhow???
    ~~~

    BalasPadam
  10. kelebihan tak de pkwe...sama je.hahhaa....jimat duit tak de pkwe

    BalasPadam

Terima Kasih :D