Jambu masih laku la.. haha..

Julai 24, 2011

Terbaik...terbaik...terbaik... haha...Jambu memang terbaik r.. Walaupun, tak berjaya dalam Maharaja Lawak.. Jambu tetap di hati ku.. haha... 
Siapa kata kumpuan Jambu ni brutal ah? cakap kat aku.. ee..aku nk bagi sepukul ni.. 
Kalau korang semua nk tahu.. Tauke dan Yus sekarang ni semakin laku babe.. haha.. ni semua rezeki tuhan la..itula.. tuah ayam nampak di kaki.. tuah manusia tak siapa tahu.. begitula jugak rezeki bagi kumpulan Jambu...Terus terang r, aku frust r, bila persembahan final Jambu dalam MJ, kurang menyengat.. aku rasa Jambu boleh buat yg lebih baik.. mungkin sebab tertekan kot..

ha.. aku nk bagi tahu rahsia ni..aku belajar di Perlis, so mengikut apa yg aku tahu.. Yus ni sebenarnya, bekas guru tarian tradisional Perlis.. haha... muka Legend tapi hati cute..

p/s: rujuk sini kalau tak percaya..

4 ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.