+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Ahad, 24 Julai 2011

Ini Anak Fattah ke..?

10:26:00 PTG

Share it Please
Orang tua..Oh!!.. orang tua..Tua sangat ke aku nampak? mentang2 aku dukung budak kecil.. ko cop aku sudah kahwin..Sempat lagi pulak tu tanya.."ni anak Fattah ke?"
Haha..aku apa lagi.. main r dengan pak cik tu.. aku jawab r.." ni anak sulong r" haha.. kena r pakcik tu dkat aku...(bukan niat nk menipu, just nk melawak dengan pak cik tu).. lepas tu aku cakap r.. "ni anak sedara la..kita solo lagi.."

hehe.. itula.. kalau ada jodoh tak kemana pun.. bercakap soal jodoh ni..
Jodoh tiada kaitan dengan keturunan, k.. Hanya belum sampai masanya.
Ia bagai menanti jambatan untuk keseberang.
Kalau panjang jambatannya, jauhlah perjalanan kita. Ada orang jodohnya cepat sebab jambatannya singkat.
Usia 25 tahun rasanya belumlah terlalu lewat. Dan usia 35 tahun belum apa-apa kalau sepanjang usia itu telah digunakan untuk membina kecemerlangan.

Nyatakanlah perasaan dan keinginan korang dalam doa-doa lewat solat. Allah itu Maha Mendengar.
Wanita baik untuk lelaki yang baik, sebaliknya wanita jahat untuk lelaki yang jahat. Yakinlah pada janji-Nya kerana kita orang yang beriman...
Biar lambat jodoh asalkan mendapat Mr. Right dan biar seorang diri daripada menjadi mangsa nafsu cinta kemudian nanti....
Memang kita mudah tersilap mentafsir kehidupan ini. Kita selalu sangka, aku pasti bahagia kalau mendapat cinta sejati aku..
Itu tidak cukup babe.. kalau jodoh kita dengan si A.. dengan si A la kita akan bersama..
Cuma lambat dan cepat yg membezakannya.. Itu Takdir Allah.. Jangan risau.. 
Tak couple pun tak apa la.. kalau hati betul2 ikhlas..kita tunggu.. tunggu jodoh kita... 
haha.. tiba2 cakap pasal jodoh ni.. ni semua pak cik punya pasal r.. 
haha.. peace yo..

ada nampak macam bapak budak tak?

8 comments:

  1. kalo macam tu, jom lah kite sama2 gi menyeberangi jambatan pulau pinang mane tau cepat sket jodoh!! hahaha..

    melawak je...

    BalasPadam
  2. dah bo;eh jadi bapak budak dh..incya-Allah tak lama lagi sampai lah seru nk berumah tngga tu..heyheh

    BalasPadam
  3. haha...itu je yang termampu untuk entry malam ni..hihi...jgn marah..

    BalasPadam
  4. hahahha... ada.. ups.. gurau jer.. hahahah... hurm.. tu tanda2 x lama lagi jadi bapak budak la tu.. hahha...

    BalasPadam
  5. tak lama lagi,adalah tu..hehhee

    BalasPadam
  6. "Nyatakanlah perasaan dan keinginan korang dalam doa-doa lewat solat. Allah itu Maha Mendengar."....i like.^_^

    BalasPadam

Terima Kasih :D