Blog aku tak berinformasi ke?

Julai 16, 2011
Mentang2 la, aku sudah lama tak on9 sekarang ni..sedap mulut dia jew cakap blog aku tak berinformasi... aku  tak mahu r cakap disini, siapa yg cakap.. tak baik tau kutuk orang lain. Ok  la....aku mengaku blog aku tak berinformasi..aku mintak maaf kalau blog aku ini, menyakitkan hati orang lain..
Minggu lepas.. aku terlalu sibuk dengan urusan dunia ni..Sekarang ni, aku berada di CC ..aku baru balik dari KL, semalam.. Untuk menjawab@menbalas tohmahan , pasal blog aku yg tak berinformasi ni...aku nk explain disini..

Blog MooN-Keyz World ini, adalah blog persendirian.. aku menulis apa yg patut aku tulis sahaja..aku tak berniat pun, nk kutuk atau nk membuat orang lain sakit hati dengan blog aku ini..sekarang ni, aku berblogging, time ada masa free jew..Haha..Utk makluman semua, aku ada la...juga postkan pasal entry2 agama..motivasi diri dan berita terkini...Kalau korang semua tak percaya try this... pasal agama di sini..motivasi diri di sini dan pasal lain2 korang terjah sendiri r dalam blog aku ni...malas aku nk cite panjang2.. hahaha..

Erm..perkembangan aku sekarang ni..aku  tengah cari kerja..dekat KL tu ada juga kerja..tapi malas  r nk kerja sana..(Oh ya..lupa nk cakap.. aku pergi KL tu sebenarnya..pergi ziarah tok sedara aku sakit.)sebab tu r, aku balik mai duk kat kampung lagi best..jaga mak dgan ayah ...masa cuti ni la..baru ada masa nk duk kat rumah.. aku cuma nk cari kerja area Machang ni jew...

mungkin minggu depan kot aku baru nk top up broadband aku..lepas aku top up, kita berblogging r puas2.. huhu.. biar kecoh dlam FB pasal post entry  blog aku..
Ok la.. aku pun tak boleh duduk dalam kat sini.. Nak balik dulu.. ok la.. aku cau dulu..
Peace yo..

team aku kalah lawan futsal...sedih doo..

4 ulasan:

  1. sabarlah zul fattah... yang penting kite happy dengan ape yang kite buat..

    jangan di kisah sgt ape orang nak kata k..

    BalasPadam
  2. untuk org yg mengata tuh..blogging to express not impress.masing-masing ada style...kalau tak suke takperlu mengata.why not kamu yg buatkn blog kamu npk berinformasi..

    zul fattah sabarlah.ni dugaan blogger.actually dia jeles tu.haha

    BalasPadam
  3. thanks yup.. x pew.. saya dah biase

    BalasPadam
  4. biarlah dia nak kata apa..
    susah nak puaskan hati semua orang..
    kalau dia tak suka ada orang lain yang suka.. ;)

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.