+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Selasa, 19 Julai 2011

Baik senyap la, dari cakap ikut dang!!

5:41:00 PTG

Share it Please

"Sedikit berbicara lebih baik daripada banyak bebicara, tepi lebih baik, dari berbicara yg baik2 sahaja"..

Fuhh.. ayat ni memang kena r, dengan diri aku sekarang.. sekarang ni.. aku rasa malas r, nk bercakap dengan orang lain.. orang tanya, baru aku jawab, itu pun sepatah dua kata jew.. haha.. maklum la, demam blog dah kembali, sakit tekak, panas badan.. ni deman betul tau.. Apa? Korang ingat aku tipu kew? Demi member, aku keluar jugak minum air.. setelah di ajak berkali2.. haha.. tp yg penting orang yg ajak r belanja.. hehe..

Sekarang nie.. nk kelaur suara pun sakit, so aku lebih banyak terperap di dalam bilik ini.. menulis apa yg aku suka di blog ini.. haha..Nak cite sikit kat sini.. aku nk ucap terima kasih la, kepada Rosita .. kerana sudi pilih blog aku dalam segmen Abg Ben tadi.. haha.. first time tu,..

Erm.. lepas ni aku nk keluar, pergi ambik anak sedara aku di sekolah..dia ada training bola la plak..kacau daun betul.. hehe.. Sebelum tu.. aku nk rest dulu.. Jumpa lepas ni k..

peace yo..


5 comments:

  1. Tahniah abg ben slalu dia tlg blogger2...Btw cepat2 g amek bebudak tu.hehe

    BalasPadam
  2. same2...kata amirah tu betul...abg ben suka tlg org...hehehe...

    BalasPadam
  3. demam ke bro??... semoge cepat sembuh~.. =)

    BalasPadam
  4. erm.. dh selesai.. msa berblogging

    BalasPadam

Terima Kasih :D