Salahkah Aku Minat Warna Pink?

Jun 06, 2011


Manusia... oh .. manusia...
sentiasa tak puas hati dgan kesenangan orang lain.. 
Apa la salah aku.. ? aku pakai seluar pink ko marah.. baju pink ko marah..
dan sekrang.. handfon aku warna pink pun ko marah..
Salahkah aku minat warna PINK?
Maafla.. kalau warna ini menganggu hidup korang.. tp aku suka warna ni bukan sebab kumpulan Jambu Maharaja Lawak .. sebab aku memang suka la warna pink..
Aku rasa tenang jew dengan warna pink ini... yg penting ia kelihatan ceut jew..
haha..
Harapkan muka jew Legend tapi hati Cute..
Aku selalu kena kutuk dgan ayat ni..oleh kawan2 aku..
Aku tak kisah la.. diaorg nk kata apa-apa pun.. ..
asalkan aku happy dgan hidup aku..

And for u all information...
Warna pink ialah warna kasih sayang dan menyamai dengan vibration bahagian Thalamus (NW3). ...
Mereka yang mengalami migrain akan merasa kelegaan dengan melihat warna pink.....
Thalamus berperanan menjaga kasih sayang dan penghayatan..........
Dengan berpakaian pink, kuasa pujukkan terhadap anak atau pelajar yang degil bertambah kuat....
Begitu juga pujukan terhadap pesakit atau orang yang ingin membunuh diri....
Jadi aku nasihatkan ...agar..
Anggota bomba perlu menukar pakaian ke warna pink 
sebelum memujuk orang yang mahu membunuh diri.
haha...
Warna pink juga menjadi penarik kepada kaum wanita..
cuba korang lihat..kebanyakan pakaian perempuan.. produk kosmetik.. dan peralatan lain..
kebanyakannya berwarna pink..
Wanitakan sukakan warna yg lembut dan mengoda..
Jadi warna pink la yg paling sesuai..

Jadi.. aku rasa tak salahkan.. kalau aku pun.. nk guna warna pink..
Tapi aku bukanlah obses terhadap sesuatu warna..
just nk nampak kelainan dari hari2 biasa...

6 ulasan:

  1. ok aper lelaki pakai pink..nmpak mcm dia tu penyayang tau.. :)

    BalasPadam
  2. hahah.. shera suka tgk lelaki pkai bju pink ^_^

    BalasPadam
  3. yaaayyyy ! membe ah ! alia pun suka warna pink.. and .. tak salah pun lelaki pakai pink.. dulu kkwn alia pun rasa mcm geli je bila nampk lelaki pakai baju pink, but then, alia explain and tegaskan yg pakai pink tu tak salah and look sweet.. kan kan kan?

    BalasPadam
  4. hehehe...kadang2 kene tgk jugak..sesuai ke x ngn kulit..lau x boleh jd x sedap mata memandang..^_^
    tp okeh je laki pakai pink..dorg berani bermain ngn tone warna

    BalasPadam
  5. Macho lebih hebat berbanding jambu... so pilih la yg terbaik. Jadilah lelaki yg sejati, Huhahuhahaa.

    BalasPadam
  6. lelaki yang pakai pink adalah lelaki yang berani!

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.